loading
در حال بررسی درخواست شما
استقامت به خرج دادیم و پاداش آن را گرفتیم
استقامت به خرج دادیم و پاداش آن را گرفتیم

استقامت به خرج دادیم و پاداش آن را گرفتیم



در مورد عملکرد تیم...

امشب بالانس تیمی بهتری داشتیم و فرصت ها را یکی پس از دیگری خلق کردیم ، خصوصا در نیمه دوم حتی در نیمه اول نیز فرصت هایی خلق کردیم. باورنکردنی بود که نمی توانستیم گلزنی کنیم ، اما در نهایت به آن دست یافتیم. از خود استقامت و پشتکار نشان دادیم و پاداش آن را گرفتیم ، امشب عملکرد خوبی داشتیم. با توجه به نیمه دوم بازی قبل و عملکردی که امشب داشتیم باعث افسوس بزرگی است که ما در بازی یکشنبه مقابل سیتی 10 نفره بازی کردیم. مهم است که ما به این پیشرفت به عنوان یک تیم ادامه دهیم.

در مورد جک ویلشر...

بله، او امشب فوق العاده بود. احساس کردم امشب بازیکنان زیادی خوب بازی کردند. به عنوان یک تیم امشب خوب بودیم و او نیز در پست متفاوتی بازی کرد و یک خط به جلو آمده بود که واقعا برای او مناسب بود. من تجربه بازیکنی را که برای 17 ماه از میادین به دور بوده است نداشته ام اما صادقانه ، همیشه می گفتم که اگر ما جک را در یک ژانویه داشته باشیم سپس خوب کار خواهیم کرد. اما او پیش از آنچه من می توانستم تصور کنم بازگشت.

در مورد اینکه در نظر داشتید او را از بازی بیرون بکشید یا خیر...


خیر ، به هیچ وجه چنین چیزی را در نظر نداشتم. دوست دارم این کار را انجام دهم اما هرگز در موقعیتی که چنین کاری انجام دهیم نبودیم چرا که این احساس را داشتید که او یک تهدید برای حریف بود. حتی به عنوان یک وینگر چپ نیز او یک تهدید بود. ما خوبی یکپارچه شده بودیم. گیبس نیمه دوم فوق العاده ای را در سمت چپ داشت و در سمت راست نیز ما در همه جا خطرناک بودیم.

در مورد اینکه پست شماره 10 (پشت مهاجم) پست واقعی اوست یا خیر...

او هافبک کاملی است ، می تواند در هر کجا بازی کند. او بازیکنی است که می تواند دریبل بزند و پاس های نهایی را بدهد ، بنابراین به دروازه که نزدیک تر باشد بهتر است. او کیفیت ، اشتیاق و علاقه لازم را برای بازی دارد که مهمترین چیز برای من است.

در مورد کوکلن و دیابی...

ما تلاش کردیم قدرت بیشتری به ترکیب اضافه کنیم تا بهتر دفاع کنیم و به نظر می رسد که این امشب جواب داد. دیابی به خوبی واکنش نشان داد ، شاید بهتر بود کمی زودتر او را بیرون می کشیدم اما او رو به راه به نظر می رسید.

در مورد هدر دادن فرصت های زیاد گلزنی...

این نکته منفی بازی امشب بود.

در مورد اینکه به مهاجم نیاز دارید یا خیر...

من به ژیرو اعتقاد دارم. او یک تهدید است و موقعیت های زیادی ایجاد می کند. اجازه دهید در ابتدا تلاش کنیم که کار قرارداد ولکات را تمام کنیم و سپس ببینیم که چه کاری می توانیم برای تقویت آنجا بکنیم.

در مورد اینکه قرارداد ولکات کی می تواند به امضا برسد...

امیدوارم که به زودی انجام شود ، در حال حاضر هرچه زودتر. نمی توانم چیز بیشتری به شما بگویم.

در مورد رفتن گواردیولا به بایرن مونیخ...

او بایرن را انتخاب کرده است که برای من غافلگیر کننده بود. فقط اوست که می تواند به چرایی آن پاسخ دهد. بنابراین می بینید که مقابل بایرن به یک عملکرد خوب نیاز داریم زیرا در مقابل دو سرمربی قرار خواهیم گرفت!

در مورد اهمیت جام حذفی...

نمی خواهم فکر کنم که لیگ برتر اهمیت کمتری دارد. ما باید به سختی مبارزه کنیم تا به جایگاه بهتری بازگردیم. اما ما در وضعیتی هستیم که در خانه به منچستر سیتی باخته ایم و اعتماد به نفس شما به سرعت پایین می آید. بنابراین اهمیتی نداشت که امشب داریم در چه تورنمنتی بازی می کنیم ، فقط می خواستیم برنده شویم. اکنون باید به مصاف برایتون برویم و با تمام قوا به آنجا خواهیم رفت اما امشب خطری بیشتر از حذف شدن از جام حذفی وجود داشت. اولویت ما این بود که پس شکست در یک بازی بزرگ مقابل سیتی بار دیگر برنده شویم و مهم بود که سریعاً بازگردیم و برنده شویم.

در مورد باقی ماندن در بیش از یک جام...

بله ، این نیز مهم است. بله ، این یکی از دلایلی است که چرا اکنون تیم های قوی تری را در رقابت های حذفی به میدان می فرستم. ما تلاش کرده ایم که تا جای ممکن در رقابت های مختلف باقی بمانیم. من این مساله را جدی گرفتم ، حتی اگر در مقابل بردفورد نا کام بودیم. حقیقت این است که بازی های دشواری در لیگ قهرمانان مقابل بایرن مونیخ خواهیم داشت. آنها تیم فوق العاده ای هستند که در پیش روی خود داریم اما مهم است که تا جای ممکن در رقابت های مختلف باقی بمانیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۶۸۵ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰