loading
در حال بررسی درخواست شما
اوزیل : هر روز تلاش میکنم
اوزیل : هر روز تلاش میکنم

اوزیل : هر روز تلاش میکنم


وقتی توانایی های ذاتی شما، بازیکنی بی نظیر از شما میسازد و میتوانید جز بهترین های سیاره زمین باشید، نادیده گرفتن نقاط ضعف کار ساده ای میشود. اما آنچه شما را از بقیه بهترین ها جدا میکند تلاش جدی شما برای رفع نقاط ضعف خود است.



اوزیل در اینباره گفت : به نظر من خیلی مهم است که همیشه به تلاش خود ادامه دهید و سخت کار کنید. وقتی میخواهید به عنوان یک بازیکن بزرگ شناخته شوید باید روی نقاط ضعف خود تمرکز کنید و آنها را رفع کنید. هرچند برای بهترین بودن باید "استعداد" داشته باشید اما تلاش زیاد برای رفع ضعف ها میتواند یکی از راه های بهتر شدن باشد. من روی این موضوع خیلی حساس هستم و خودم نیز آنرا انجام میدهم. برای مثال من دوپا نیستم ( توانایی هردو پایم یکی نیست ) پس تمام تلاشم را میکنم تا بتوانم از پای راست خودم هم درست استفاده کنم.



مسوت با اشاره به بازی های زیاد در لیگ برتر و خصوصیات تیم های حاضر گفت : میدانستم اگر به آرسنال بیآیم خود را برای آینده ای بهتر آماده خواهم کرد. حضور آرسن ونگر برای من بسیار مهم است و به نظرم او توانسته من را در راه درستی قرار دهد. تیم من را حمایت میکند و مربی به من اعتماد دارد، پس من میتوانم در زمین از بازی لذت ببرم.



اوزیل که در سال 2013 از مادرید به آرسنال آمده است در همان زمان هم از بهترین هافبک ها و بازیسازها به شمار میآمد.



در پایان اوزیل گفت : خیلی بیشتر از دوران مادرید تجربه کسب کرده ام.پیروزی های زیادی را در سال های اخیر تجربه کرده ام که بابت آنها از آرسنال و مربی آن تشکر میکنم. وقتی سن شما به عنوان یک بازیکن شاغل در لیگ برتر بالا میرود، شما باید پیشرفت کنید و این کاری است که الان به آن مشغول هستم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۸/۲۲
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۵۰۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰