loading
در حال بررسی درخواست شما
او عاشق باشگاه است و باشگاه نیز عاشق او
او عاشق باشگاه است و باشگاه نیز عاشق او

او عاشق باشگاه است و باشگاه نیز عاشق او


در مورد تئو ولکات...
بسیار خوب کار کرد و آن تنها نمونه ای از کارهایی بود که من فکر می کنم او می تواند انجام دهد. او می تواند در مرکز حمله بازی کند ، در این مورد متقاعد شده ام و او تنها می تواند در آن پست قوی تر شود. روی هم رفته از عملکرد او کاملا راضی هستم.

در مورد قدرت تمام کنندگی وی...
بله ، تصمیم گیری می کند ، به سمت محوطه جریمه فرار می کند ، دریبل زنی می کند ، دریبل های ریز. من باور دارم که او تمام کننده خوبیست ، او چیزهای زیادی یادگرفته چرا که بازیکن باهوشی است و به دلیل همین هوش به پیشرفتش ادامه خواهد داد.

در مورد مذاکرات بر سر تمدید قرارداد...
شما می دانید که شدت تمایل من برای تمدید قرار داد وی دقیقا همانی است که از قبل بوده است. خواست من این است که او قراردادش را تمدید کند ، او به اینجا تعلق دارد و امیدوارم که بتوانیم به توافق برسیم.

در مورد اینکه عملکرد امروز تا چه اندازه روی وضعیت او تاثیرگذار است...
نمی دانم. فکر می کنم که تعهد داشتن به باشگاه یک پروسه طولانی مدت است. فکر نمی کنم که آن باید به یک بازی بستگی داشته باشد. اگر او امروز عملکردی فاجعه آمیز داشت نیز تاثیری بر عزم من برای تمدید قرارداد وی نداشت. این مساله به یک بازی بستگی ندارد.


در مورد ادامه مذاکرات با ولکات...
نمی خواهم در آن مورد صحبت کنم، به اندازه کافی در محافل عمومی در این مورد صحبت شده است، به نظرم نیازی به صحبت در این مورد نیست. بله درک می کنم که چرا مردم می خواهند در این مورد صحبت شود، او بهترین بازیکن امروز بود و تصمیم با خود اوست، دوست دارم بیشتر در مورد کیفیت فوتبالی او صحبت کنم نه شایعات و پول.

در مورد واکنش هواداران نسبت به تئو...
به نظر من او عاشق باشگاه است و باشگاه هم عاشق اوست و این عشق متقابل کمیاب ترین چیز است.

در مورد الیویه ژیرو...
او خیلی سرحال به بازی آمد، روی ارسال ها خطرناک نشان داد، تحرک خوبی داشت و از نظر تکنیکی هم بی نقص بود. او هم با حضورش تاثیر زیادی روی تیم گذاشت.

در مورد عملکرد نیوکاسل...
در این مورد که آنها به اندازه کافی خوب بازی کردند با شما موافقم. بازی به آن آسانی نبود که نتیجه نشان می دهد. ما در بخش زیادی از بازی به زحمت افتادیم، مخصوصاً در نیمه اول که احساس کردم با ترمز دستی بالا بازی کردیم و کمی عصبی بودیم و با خیال راحت بازی نکردیم. در توپ گیری از حریف مشکل داشتیم، آنها دائماً به بازی بر می گشتند ولی ما به کار خودمان ادامه دادیم و کار برایمان آسان شد، در مجموع بازی دشواری برای ما بود.

در مورد نگرانی شما از گلهایی که دریافت کردید...
بله من نگران هستم چون سه بار جلو افتادیم و آنها هر سه بار به بازی برگشتند، اما آنها در حمله تیم خوبی هستند، دمبا با امروز مرا تحت تاثیر قرار داد، او بازی فوق العاده ای داشت، همچنین خط میانی شان، فکر می کنم ماروو بازی بسیار خوبی انجام داد، تیوته هم همینطور، آنها قدرتمندانه بازی کردند، نیوکاسل تیم قدرتمندی است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۹۷۳ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰