loading
در حال بررسی درخواست شما
این ایتالیای شگفت انگیز
این ایتالیای شگفت انگیز

این ایتالیای شگفت انگیز


کلید موفقیت همیشه هوش بازیکنان و چیزی که آنها از موقعیت هایشان میسازند است.

ایتالیا پیش از شروع جام ملت های اروپا به دلیل رسوایی در فوتبالشان و سپس نتایج بدی که در بازیهای تدارکاتی گرفتند با شرایط سختی رو به رو شد.

وظیفه آنها این بود که مشکل را کاملا بشناسند و آن را کنار بگذارند و این کار را به خوبی انجام دادند.

برای دلایل مختلفی برای ایتالیا خوشحالم. آنها نشان دادند که مهم نیست که پیش از شروع یک رقابت بزرگ با چه مشکلی رو به رو هستید٬ اگر از نظر ذهنی قوی باشید و متحد بمانید٬ همیشه میتوانید راهی پیدا کنید.

برای آنها به صورت ویژه خوشحالم زیرا این یورو شاهد مرگ ۴-۴-۲ بود. 
همه انتظار داشتند که ایتالیا با یک مهاجم بازی کند ولی ایتالیا تنها تیمی بود که با هافبک های بسیار تکنیکی ۴-۴-۲ ـی واقعی را بازی کرد.

اگر به آمارها نگاه کنید٬ در این رقابت ها٬ ایتالیا بیشتر از هر تیم دیگری شوت به چهارچوب داشت. به همین دلیل است که از رفتن آنها به فینال بسیار خوشحالم: زیرا آنها سبک بسیار تهاجمی و مثبتی از فوتبال را ارائه کردند و زمانی که فوتبال را دوست دارید٬ میخواهید که اینگونه تیمها موفق شوند.


ایتالیا و جادوی تکنیکی پیرلو و مونتولیوو


احساس میکنم ایتالیا با اضافه کردن ریکاردو مونتولیوو به ترکیبش سطح تکنیکی تیمش را بالا برد. زمانی که به خط هافبک ایتالیا با کلودیو مارکیزیو٬ آندرا پیرلو٬ مونتولیوو و دنیله دروسی نگاه میکنید٬ میبینید که آنها سطح فوق العاده ای از تکنیک را ارائه کرده اند و دیدن آنها مقابل اسپانیا جذاب خواهد بود.

باور دارم رقابت ها چیزی را نشان داد که برای کسانی که در فوتبال کار میکنند بسیار جالب است و همچنین برای آینده این ورزش. این دوره٬ یورویی بود برای بازیکنان تکنیکی. یورویی برای بازیکنانی که میتوانند توپ را در فضاهای کوچک حفظ کنند٬ دریبل ریز بزنند و بین ۲ یا ۳ بازیکن دیگر پاس های کوتاه بدهند.

اتفاقی نیست که بازیکنانی مثل ژاوی و پیرلو در فنیال هستند و اساسا ستاره های این تورنمت بوده اند٬ زیرا کیفیت آنها در دریافت توپ تحت فشار٬ برای حفظ جریان بازی٬ به صورت ویژه طی دو هفته اخیر به چشم آمده.

بسیار جالب است. با فضاهایی کوچک٬ نقش بازیکنانی با جثه کوچک که بتوانند بچرخند٬ هوش تکنیکی بالایی داشته باشند و با هر دو پا کار کنند بسیار اهمیت پیدا کرد.


بالوتلی یک استعداد ویژه


ماریو بالوتلی پیش از این به دلیل کارهایی که خارج از زمین فوتبال انجام میداد و رفتار تند و شدیدی که داخل زمین داشت مطرح بود.

ولی فکر میکنم به راحتی فراموش میشود که او تنها ۲۱ سال سن دارد. چیزی که باعث میشود همیشه فکر کنم او چیز ویژه ای دارد این است که با وجود همه مشکلاتی که داشته٬ همیشه مربیان به او ایمان داشته اند.

این بدین معنی است که او فرد بدی نیست و یک استعداد ویژه است. زمانی که یک مربی با وجود فشار رسانه ها پای یک بازیکن می ماند٬ این معنی را دارد که آن دو عنصر در مورد آن بازیکن وجود دارد.

ممکن است یک بازیکن همیشه با امکاناتی که در اختیار دارد رفتار خوبی نداشته باشد ولی زمانی که سنش بالاتر برود٬ یاد خواهد گرفت. ولی مطمئنا بالوتلی استعداد ویژه ای دارد و در نیمه نهایی بار دیگر این موضوع را ثابت کرد.

من از گل نخست او برابر آلمان خوشم آمد. دیدنش زیبا بود. او به هوا بلند شد گویی قوانین فیزیک هیچ اثری بر روی او ندارند و با تکنیکی خوب گل را به ثمر رساند. او همچنین سانتر را نیز خوب پیش بینی کرد٬ زودتر از مدافعش. هنوز توپ نرسیده بود که او روی هوا بود و مدافع آلمان هرگز به آن توپ نرسید. این یعنی اینکه او پسر باهوشی است که بازی را به خوبی میفهمد.


پیرلو بهترین بازیکن تورنمنت


میخواهم بگویم که پیرلو بازیکن فوق العاده ای بوده٬ زیرا از شروع تورنمت او حتی یک بازی را نیز از دست نداد.

در تک تک بازیها فوق العاده عمل کرد. مطمئنا او کسی است که از شروع تورنمت مهارت و ثبات را با یکدیگر درهم آمیخته.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۴/۱۰
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : eurosport
بازدید: ۱,۰۰۳ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰