loading
در حال بررسی درخواست شما
بازی با اورتون فرصت خوبیست
بازی با اورتون فرصت خوبیست

بازی با اورتون فرصت خوبیست

 
 
توپچی ها فصل گذشته با سه گل در گوریسون پارک مغلوب شدند و در بازیهای خارج از خانه مقابل تیمهای بزرگ با چالش جدی تری نسبت به بازیهای خانگی روبرو شدند. آرسن ونگر معتقد است تیمش به بلوغ بیشتری برای این چنین مسابقات رسیده است.
 
" قبل از هرچیز [باید بگویم] که یک تیم زندگی است و زندگی تحرک. این تیم در یک نقطه نمی ایستد ما رو به جلو حرکت می کنیم و پیشرفت میکنیم."
 
" ما بازیکنان جوانی داریم که هر فصل میتوانند بهتر از فصل گذشته باشند و همچنین تیم با رسیدن به موفقیتی معقول در فصل گذشته رشد کرده است."
 
"ما موقعیت خوبی روز شنبه داریم که نشان دهیم رو به جلو حرکت کرده ایم و قدرتمندتر از فصل گذشته هستیم. فصل گذشته اورتون مقابل ما شایسته پیروزی بود اما در تعداد گلهای دریافتی ما بدشانس بودیم چراکه دوتا از آنها در حالتی معمول به ثمر نرسیدند. ما روز بسیار بدی داشتیم اما این در طول فصل میتواند پیش بیاید."
 
" ما آنها را در جام حذفی به شکل متقاعد کننده ای شکست دادیم. بنابرین این دیدار هیجان انگیز است زیرا آنها اکنون تیمی هستند که حضور در چمپیونز لیگ را در رویای خود میپرورند.این خوب است. آرمون خوبی برای ماست." 
 
در حالی که ونگر به نتیجه روز شنبه امیدوار است اما بادآوری میکند که توپچی ها باید در رقابت با تیم روبرتو مارتینز محتاط باشند.
 
"آنها شانس خوبی دارند چرا که در این فصل مجموعه ای از باشگاه ها را داریم که برای خرید یک بازیکن بین بیست تا سی میلیون پوند هزینه کرده اند. علاوه بر این برای حضور در جمع چهار تیم جاه طلب هستند و سال گذشته آنها به هدفشان نزدیک بودند. آنها در برخی از بازیهای تعیین کننده شکست خوردند برای مثال در مقابل کرستال پالاس که بعد از پیروزی اورتون مقابل ما ، آنها را شکست داد و به ما اجازه داد تا بالاتر از آنها قرار بگیریم. اما آنها کیفیت انجام این کار را دارند."
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۵/۳۰
به قلم آرش فقیهی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۸۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰