loading
در حال بررسی درخواست شما
بازی به شدت فیزیکی بود
بازی به شدت فیزیکی بود

بازی به شدت فیزیکی بود



در مورد بازی...

روی هم رفته اگر به بازی برگردم ، یک بازی شدیدا فیزیکی و درگیرانه بود. ما شروع خوبی داشتیم و پس از آن احساس کردم که اورتون به بازی بازگشت. با حضور فلینی بازی مستقیم آنها همواره یک تهدید بود. افسوس گلی را که دریافت کردیم می خوریم اما در مجموع اعتقاد دارم که تساوی 1-1 منصفانه بود. این یک بازی بسیار دشوار بود و کسب یک امتیاز در اینجا خوب بود. امروز برای کسب این یک امتیاز باید روحیه بزرگی از خود نشان می دادیم زیرا آنها نمی خواستند امتیازی از دست دهند. من فقط می توانم بگویم از تلاشی که در طول بازی از خود نشان دادیم خوشنود هستم. چهارشنبه هفته گذشته در لیگ قهرمانان بازی کردیم ، سپس شنبه مقابل ویلا قرار گرفتیم و امروز نیز به مصاف اورتون رفتیم. ما باید توان زیادی به کار می بردیم و بازیکنانی را داریم که روی لبه تیغ قرار دارند. امیدوارم که آنها برای بازی روز شنبه خود را بازیابی کنند.

در مورد بازی های پیش رو...

در حال حاضر ما 14 بازی در لیگ برتر انجام داده ایم که 8 بازی در خارج از خانه بوده است. ما با هر دو تیم شهر منچستر و هر دو تیم شهر لیورپول در خارج از خانه بازی کردیم. اگر در خانه خوب بازی کنیم این شانس را داریم که به رقابت ها باز گردیم.

در مورد ولکات...

او مصدوم بود. در نیمه دوم در 100 درصد آمادگی خود قرار نداشت. او دچار مصدومیت جزئی از ناحیه مچ پایش شده است.

در مورد موقعیت هایی که داشتید...

چند موقعیت خوب در نیمه اول داشتیم که روی توپ های آخر خوب کار نکردیم. در نیمه دوم نیز دو یا سه فرصت روی ضد حملات داشتیم که واقعا می توانستیم بهره بهتری از آنها ببریم. اما من نمی توانم از روحیه و تلاشی که از خود به نمایش گذاشتیم خورده بگیرم.

در مورد کوشلنی...

او دچار کشیدگی کشاله ران شد. معمولا سه هفته طول می کشد.

در مورد ادامه راه...

اکنون این کاریست که پیش روی خود داریم. ما یک تیم جدید را ساختیم. اکنون جک ویلشر را داریم که بازگشته است. امیدوارم بتوانیم قوی و قوی تر شویم. ما روحیه لازم را داریم. احساس می کنم هنوز در یک سوم جلوی زمین جای زیادی برای بهتر شدن هست. به طور کلی وقتی شما روحیه لازم را دارید ، شانسی برای بهتر شدن دارید و ما باید اکنون آن را نشان دهیم. باید با ثبات عمل کنیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۹/۹
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۰۲۳ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰