loading
در حال بررسی درخواست شما
بایرن تیمی با کلاس است
بایرن تیمی با کلاس است

بایرن تیمی با کلاس است




در مورد بازی رفت...

ما مقابل تیم خوبی بازی کردیم که در نیمه اول از هر فرصتی که ایجاد کرد بهره لازم را برد.ما 5 دقیقه آغازین خوبی داشتیم. شما می توانستید ببینید که ما کمی مضطرب بودیم و از سوی دیگر بایرن با اعتماد به نفس تمام ظاهر شد و ما تاوان آن را دادیم. واضح است که وقتی 2-0 عقب افتادیم کار بسیار دشوار شد اما در نیمه دوم نبرد خوبی انجام دادیم و نتیجه را 2-1 کردیم. به نظر می رسید که می توانیم بازی را 2-2 کنیم اما متاسفانه گل دیگری را دریافت کردیم. 3-1 شدن بازی ضربه مهلکی به تیم بود. از آنجا به بعد می توانستید ببینید که ما ممکن بود حتی گل دیگری را نیز دریافت کنیم زیرا دیگر ساختار خود را حفظ نکرده بودیم. 10 دقیقه پایانی بسیار دشوار بود ، آن هم با نتیجه 3-1. تا زمانی که بازی 2-1 بود به نظر می رسید که امکان 2-2 شدن بازی وجود دارد اما وقتی بازی 3-1 شد بیشتر به نظر می رسید که ما ممکن است گل دیگری نیز بخوریم.

در مورد شانس آرسنال برای صعود از این مرحله...

اجازه دهید حقیقت را انکار نکنیم ، انجام این کار مقابل تیمی با این کیفیت بسیار دشوار است. آنها نمی توانستند کیفیتی که ما امشب از آنها دیدیم را نداشته باشند و در دو فینال از سه فینال اخیر لیگ قهرمانان حضور داشته باشند. ما باید بهترین عملکرد خود را در آنجا ارائه دهیم و امیدوار باشیم که همه چیز مطابق میل ما پیش رود و برای بازی برگشت کمی اعتماد به نفس خود را بازسازی کنیم تا در آن بازی با باور و اعتماد به نفسی ظاهر شویم که به آن نیاز داریم.

در مورد واکنش نشان دادن به باخت مقابل بلکبرن...

فکر می کنم امروز واکنش خوبی از خود نشان دادیم ، بازیکنان تمام توان خود را گذاشتند. ما مقابل تیمی بازی کردیم که هیچ تردیدی در مورد کیفیت آنها وجود ندارد. آنها در 6 ماه گذشته وضعیتی داشته اند که همه چیز برایشان مثبت است و شما می توانستید ببینید که تمام بازیکنانشان اعتماد به نفس دارند تا با تمام توان خود بازی کنند. که این مساله در حال حاضر در مورد ما صدق نمی کند. اما در مدت سه هفته مسائل می توانند به سرعت تغییر کنند بنابراین بیایید امیدوار باشیم که ما می توانیم چنین کاری بکنیم.

در مورد اینکه سطح اعتماد به نفس دو تیم بود که این تفاوت را رقم زد یا خیر...


نه ، شما باید به خاطر کلاسشان نیز به آنها اعتبار بدهید. آنها یک تیم با کلاس هستند. در مقاطعی از نیمه اول و در نیمه دوم من اعتقاد دارم که به آنها نزدیک شدیم و می توانستید این را حس کنید که ما زهر دار شده بودیم اما بعد آنها تغییراتی دادند ، دفاعی تر شدند و روی ضد حملات کار می کردند. برای ما دشوار بود که ایجاد موقعیت کنیم.

در مورد دفاع و یارگیری ضعیف تیم...

کمی با استرس بودیم. ما می خواستیم که خوب عمل کنیم. آنها در هر دو جناح به وسیله دو مدافع کناری خود خوب نفوذ می کنند. احساس می کنم که امشب فیلیپ لام و آلابا در حرکات رو به جلو خود برجسته ظاهر شدند. هر گاه که آنها نبرد بر سر توپ را برنده می شدند ، خطرات زیادی را از جناحین برای ما ایجاد می کردند. تقابل با آن برای مدافعان ما بسیار دشوار بود. در مقاطعی ما در دفاع کم تعداد بودیم زیرا باید زیاد رو به جلو حرکت می کردیم. آنها تیم با کیفیتی هستند. باید از این بابت به آنها اعتبار بدهیم.

در مورد غلبه کردن بر این اضطراب...

در حال حاضر پاسخ دادن به این سوال دشوار است. نتایج هستند که آن را رقم می زنند. این مساله کمی به خاطر دور باطل زدن است.

در مورد عصبانیت شما در کنفرانس خبری روز دوشنبه...

عصبانیت دیروز من به خاطر عقاید دیگران نبود ، به خاطر اطلاعات منتشر شده بود. از نگاه من شما مطبوعات دو رسالت دارید ، یکی اینکه نظراتتان را منعکس کنید و دیگر اینکه به مردم اطلاعات بدهید. وقتی که شما بدون چک کردن با ما اطلاعات غلط به مردم می دهید من عصبانی می شوم زیرا احساس می کنم که این توهین است. وقتی شما نظرات خودتان را بگویید من همیشه آن را خواهم پذیرفت. در 16 سال گذشته من هرگز در مورد هیچ عقیده و نظری نزاع نداشته ام. زمانی که شما اطلاعات غلط منعکس می کنید ، کسی را که روزنامه شما را میخرد فریب می دهید. این دلیلی است که چرا من عصبانی بودم. من 16 سال اینجا کار کرده ام و شما می توانستید قبل از اینکه اطلاعات را منعکس کنید این مساله را با باشگاه چک کنید ، می توانستید با من چک کنید. اگر من اطلاعاتی را از روزنامه شما می خوانم انتظار دارم که آن درست باشد. این دلیلی است که چرا من عصبانی بودم. فکر می کنم که در این زمینه حق با من بود. شما می توانید هر نظری راجع به یک بازی فوتبال بدهید و من آن را می پذیرم. می توانید بگویید که من مربی بدی هستم و من آن را خواهم پذیرفت اما زمانی که شما اطلاعات غلطی را منتشر می کنید آن را نمی پذیرم.

در مورد خریدن مدافعان جدید...

الان این اطلاعات است یا یک نظر است؟! من تنها به این فکر می کنم که مدافعان ما با کیفیت هستند و پنجره نقل و انتقالات بسته است. آن اطلاعات است. بایرن یک تیم با کیفیت است که می تواند هر تیمی را در اروپا شکست دهد. در درجه اول ما کمی فاقد اعتماد به نفس بودیم همان طور که اکنون هستیم. این مساله حتی از آنها تیم بهتری ساخت.

در مورد بازگشت به لیگ قهرمانان...

ببینید ، ما دو نبرد خواهیم داشت اما شاید نبرد آسان تر این خواهد بود که به لیگ قهرمانان بازگردیم. اما ما باید همه توان خود را بگذاریم تا تلاش کنیم و اوضاع را در بازی برگشت تغییر دهیم. این مساله که با دو گل اختلاف عقب بوده باشیم قبلاً برای ما اتفاق افتاده است. این یکی از اتفاقات مثبتی است که قبلاً افتاده است. ما در گذشته اوضاع را تغییر داده و شرایط را برعکس کرده ایم ، بنابراین نمونه هایی از جبران اختلاف دو گل داشته ایم.

در مورد کیفیت تیم...

بازیکنانم کیفیت دارند اما پاداش خود را نمی گیرند. ما به خاطر تلاش و نمایش هایمان پاداش نگرفته ایم. من هنوز به بازیکنان و تیمم باور دارم. اما بر اساس شواهد امشب ، به وضوح کارهای زیادی است که باید انجام دهیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۲/۲
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۸۳۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰