loading
در حال بررسی درخواست شما
با سرعت بسیار بالایی بازی کردیم
با سرعت بسیار بالایی بازی کردیم

با سرعت بسیار بالایی بازی کردیم




در مورد ارائه عملکردی که می خواهید...


بله ، واکنش خوبی از خود نشان دادیم. احساس کردم تماشا کردن دوباره بازی نیمه دوممان مقابل چلسی بسیار جالب بود. امشب ما بازی خوبمان در آنجا را ادامه دادیم. در نیمه اول ما بازی را کنترل کردیم اما وستهام روی ضد حملات و ضربات ایستگاهی خطرناک بود.

از همان شروع نیمه دوم ما فرصت های پیاپی را خلق کردیم و با سرعت بسیار بالایی بازی کردیم. به دنبال آن جابجایی های بسیار خوبی در زمین داشتیم ، ضربات نهایی ما به توپ کیفیت فوق العاده ای داشت و بازی ترکیبی خودمان را انجام دادیم. البته تا زمانی که پوتز مصدوم شود ، بعد از آن دیگر بازی تقریبا تمام شده بود زیرا مقابل یک تیم 10 نفره بازی می کردیم که 5-1 عقب بود. انتهای بازی جذابیت کمتری داشت.

در مورد مسئولیت پذیر بودن بازیکنان...

هرگز این احساس را نداشته ام که بازیکنانم نمی دانند آن تا چه اندازه مهم است. بیشتر نگران این بودم که آنها در بازی های بزرگ اخیر گاهی اوقات از شروع بازی انگار با یک مانع ذهنی بازی می کردند. اما این تیم قدرت ذهنی فوق العاده و کیفیت خوبی دارد و این همان چیزی است که اکنون می خواهیم تا پایان فصل نشان دهیم.

در مورد لوکاس پودولسکی...

امشب بازی فوق العاده داشت. او گل فوق العاده مهمی را به ثمر رساند. او شوتی باورنکردنی زد زیرا دروازبان هیچ شانسی برای مهار آن نداشت. همچنین بعد از آن دو پاس گل فوق العاده نیز داد. چیزی که برای ما تازگی داشت این بود که از روی ضربه کرنر گل زدیم! که کمی غیر معمول بود.

در مورد 1-0 عقب افتادن...

بله ، زمانی که شما 1-0 عقب می افتید گل دوم را دریافت کنید روند بازی می تواند به کلی تغییر کند. اما این بازی تا حدودی تکرار همان بازی رفت مقابل وستهام بود. ما 1-0 عقب افتادیم و در نهایت 3-1 برنده شدیم. اما لیگ برتر انگلیس همین است ، هر تیمی می تواند مقابل هر تیم دیگری گلزنی کند و هر تیمی به محض اینکه در بهترین فرم خود نباشد به دردسر خواهد افتاد.

در مورد اینکه در نیمه اول نگران بودید یا خیر...

بله ، فکر می کردم که این آزمونی جالب برای ماست. اما ما به تلاش خود ادامه دادیم و همیشه به نظر می رسید که می توانیم ... من نمی توانستم پیش بینی کنم که پنج گل خواهیم زد اما چیزی که برای ما حیاتی بود این بود که قبل از پایان نیمه اول بازی را مساوی کنیم و سپس ببینیم که وستهام می تواند به کنترل کردن ما در بازی ادامه دهد یا خیر. آنها در خط میانی ما را یارگیری نفر به نفر کرده بودند بنابراین من امید داشتم که آنها برای انجام این کار تا پایان بازی به دردسر خواهند افتاد.

در مورد اینکه این بهترین بازی پودولسکی بود یا خیر...

او در بازی در زمین وستهام نیز عملکرد مقتدرانه ای داشت. مطمئنا امروز تاثیر گذارترین بازی او بود زیرا من احساس کردم در حال حاضر که به او حضور نیاز داشتیم وی مسئولیت کار را بر عهده گرفت. وقتی بازیکنی تجربه ای به قدر او دارد از او انتظار دارید که چنین کاری نیز بکند. من گزینه های زیادی برای استفاده در مرکز خط حمله دارم اما هنوز هم معتقدم بهترین پست برای او سمت چپ است.

در مورد توماس ورمالن...

او مشکلی از ناحیه مچ پا دارد. به مچش ضربه وارد شده و کمی دچار پیچ خوردگی شده است. حضور او در بازی شنبه در هاله ای از ابهام قرار دارد اما مصدومیت حادی ندارد.

در مورد امکان جذب بازیکنان...

نه ، هیچ چیز به شما نخواهم گفت. دلیل اینکه باید کنفرانس خبری را کوتاه کنم همین است - کارهایی هست که باید انجامش دهم!!

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۱/۵
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۲۰۵ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰