loading
در حال بررسی درخواست شما
برهه تعیین کننده برای ما آغاز شده
برهه تعیین کننده برای ما آغاز شده

برهه تعیین کننده برای ما آغاز شده


پس از پایان یافتن دومین دور بازیهای ملی در فصل جاری٬ شاگردان آرسن ونگر برای هفته های طولانی در اختیار باشگاه خواهند بود - هم در لیگ و هم در اروپا.

تا پایان ماه اکتبر آرسنال با دو تیم قعرنشین دیدار خواهد کرد - نوریچ و کوئینز پارک رنجرز - و در ادامه نیز نیمی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان را پشت سر خواهد گذاشت.

ونگر میداند که کسب امتیازات کامل از این ۳ دیدار نقش تعیین کننده ای در ادامه مسیر توپچی ها خواهد داشت.

"در ادامه اکتبر برهه زمانی تعیین کننده برای تیم ما آغاز خواهد شد. لیگ کمی بیشتر جا خواهد افتاد و لیگ قهرمانان اروپا نیز تعیین کننده خواهد بود. بنابراین قطعا مهم خواهد بود تا محکم و متقاعد کننده ظاهر شویم.
"پس از بازیهای ملی همواره هدف مشابهی را در نظر داریم. زمانی که بازیکنان باز میگردند٬ میخواهیم به سرعت دوباره بر روی اهداف خودمان تمرکز کنیم و تیم را از نظر روانی برای بازی آینده مان بازگردانیم. باور دارم که بر روی این مسئله کار خواهیم کرد و تیم نیز پس از نمایشمان در بازی برابر وستهم میخواهد که این روند خوب را ادامه دهد و به خوبی تمرکز کند."

آرسنال با بردن بازی ۱-۰ باخته با نتیجه ۳-۱ ٬ با عملکر خوبی بازیکنانش را به اردوهای ملی فرستاد و ونگر میگوید این نتیجه نباید دست کم گرفته شود.

"به دلیل اینکه برابر چلسی بازی را واگذار کردیم٬ مهم بود که بازی برابر وستهم را برنده شویم. زمانی که به وستهم میروید٬ جای سختی برای بازی خواهد بود. ما برابر تیم خوبی بازی کردیم. من از کیفیت بازی آنها برابر کوئینز پارک رنجرز تحت تاثیر قرار گرفتم.
"میدانستیم که لحظه مهمی در فصل برای ما خواهد بود و به خوبی و با پاسخ بسیار مثبتی با شرایط رو به رو شدیم. ما به بازیمان ایمان داشتیم و در مجموع برد متقاعد کننده ای بود٬ حتی اگر لحظاتی در بازی وجود داشت که به ضرر ما تمام نشد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۷/۲۸
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۰۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰