loading
در حال بررسی درخواست شما
بنزيـن كافی در باكمان نبود
بنزيـن كافی در باكمان نبود

بنزيـن كافی در باكمان نبود


در مورد عملكرد ارائه شده....


كار را برای خودمان سخت كرديم چراكه شروع كاملا خوبی در بازی داشتيم اما روی گل های اول و دوم وحشتناك بد كار كرديم. همه بازيكنان روی هر دو گل نقش داشتند اما مهمتر از هرچيز ما گل دوم را در حالی كه 10 نفره بوديم دريافت كرديم.

زمانی زيادی برد تا تعويض را انجام دهيم و اين كاملا باور نكردنی بود. گل اول را در حالی دريافت كرديم كه آرتتا مصدوم شده بود ولی ما در آن لحظه نمی توانستيم وی را تعويض كنيم چرا كه رمزی برای ورود آماده نبود. اين مساله در گل دوم نيز ما را تنبيه كرد و ديگر پس از آن مانع بزرگی را بر سر راه خود داشتيم.

احساس كردم در نيمه اول به اندازه كافی فرصت داشتيم تا بازی را 2-2 كنيم. اما در نيمه دوم سطح بازی خودمان را نداشتيم ، بازی تيمی و انسجام خود را از دست داديم و بيش از حد روی به كارهای انفرادی آورديم. ديگر بنزين كافی در باكمان نداشتيم. بازيكنی را نمی ديديم كه احساس كنيم بتواند در بازی تفاوت ايجاد كند. آنها به خوبی دفاع كردند. ما مالكيت توپ را برای زمان زيادی در اختيار داشتيم اما فرصت های زيادی را در نيمه دوم خلق نكرديم.


در مورد تعويض آرتتا....

اين يك حقيقت است كه اگر بازيكنی كه مصدوم شده است بتواند در زمين بماند ، شما اين فرصت را داريد تا بازيكن جانشين را به ميدان بفرستيد. اين يك سو تفاهم بود چراكه آرتتا به بيرون رفت در حالی كه رمزی هنوز آماده حضور در ميدان نبود. بازيكنان فكر می‌كنند كه در نيمه اول به ميدان فرستاده نخواهند شد ، بنابراين آمادگی آن را ندارند. اساسا ما با 10 بازيكن بازی كرديم در حالی كه وقتی بازيكنی مصدوم می‌شود نبايد چنين چيزی رخ دهد. آرتتا بايد به دليل مصدوميت بيرون می آمد اما اگر او روی زمين نشسته بود نيز می توانست از بازی خارج شود.


در مورد مصدوميت آرتتا....

آن يك مصدوميت مچ پاست و كاملا جدی به نظر می رسيد. بايد فردا از آن اسكن بگيريم و بسيار زود است كه امشب حرفی در مورد آن بزنيم. اما آن يك رگ به رگ شدن ساده مچ پا به نظر نمی رسيد ، مصدوميتش جدی بود.


در مورد نمايش تيم در نيمه دوم....

ما توان زيادی را در دو-سه ماه گذشته به كار گرفته ايم و امروز قبراق نبوديم. اين مساله روانی است يا فيزيكی؟ فهم چرایی آن دشوار است. من احساس كردم كه در نيمه اول واكنش كاملا خوبی به دو گلی كه دريافت كرديم داشتيم. اما در نيمه دوم چيز زيادی برای ارائه وجود نداشت. بازی را در حالی به پايان برديم كه والكات ، چمبرلين ، ون پرسی ، روسيچكی و جروينيو را در زمين داشتيم اما موقعيت چندانی خلق نكرديم.


در مورد قدرت ليگ برتر انگلستان....

همه تيم ها در چنين وضعيتی قرار دارند. شما می توانيد اين را در بازی تاتنهام مقابل نورويچ ، منچستر يونايتد در مقابل ويگان و بازی ما مقابل ويگان ببينيد. شما بايد اين را درك كنيد كه هر بازی برای هر تيمی كاملا جدی است. شما بايد آماده باشيد تا 1-0 يا 2-0 عقب نافتيد و نبايد اينگونه باشد. زمانی كه گلهایی كه اخيراً خورده ايم را مورد بررسی قرار می دهيم ، نمی توانيم اينگونه اشتباهات را بپذيريم.


در مورد بازی با چلسی....

اين برای ما يك بازی مهم و حياتی است. در درجه اول بايد نااميدی بزرگی كه از بازی امشب داريم را به دست فراموشی بسپاريم سپس به لحاظ ذهنی خود را برای بازی بعدی آماده كنيم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱/۲۹
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹۹۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰