loading
در حال بررسی درخواست شما
تساوی، فلامینی و مصدومیت ها
تساوی، فلامینی و مصدومیت ها

تساوی، فلامینی و مصدومیت ها

در مورد عملکرد تیم...

فکر می کنم در نیمه اول ساوتهمپتون خیلی خوب کار کرد و ما خوب نبودیم. ساوتهمپتون در پایان نیمه اول شایسته برتری بود. احساس می کنم در نیمه دوم خوب کار کردیم. بازی فوتبال خیلی خوبی بود. ما در قبال آن چه در نیمه اول رخ داد شخصیت و برگشت پذیری خوبی از خودمان نشان دادیم. در مجموع می خواهم بگویم این یک امتیاز دشوار اما منصفانه بود. نمی خواهم بگویم این یک عملکرد خیلی خیلی بد بود من فکر می کنم این یک بازی فوتبال خیلی خوب بود و ساوتهمپتون شایسته اعتبار است.

روی گل اول دو بار بدشانس بودیم اول روی مرتساکر، که خطا نبود و بعد روی مونرئال خطایی صورت گرفت. اما نمی خواهم در مورد کیفیت بازیمان در نیمه اول شکایت کنم، به قدر کافی خوب نبود. برای رسیدن به سرعت بازیمان مشکلاتی داشتیم. در نیمه دوم خیلی بهتر شد اما وقتی داشتیم برای گل سوم جلو رفت ما ده نفر شدیم بنابراین حداقل یک امتیاز را به خانه بردیم.

در مورد این که ذات کورس قهرمانی باعث می شود کسب ۳ امتیاز به یک "باید" تبدیل شود...

شما از هر بازی ۳ امتیاز را می خواهید اما در ساوتهمپتون کار دشوار است. اگر به رکورد کلی ما نگاه کنید گاهی اتفاق می افتد که در خارج از خانه فقط ۱ امتیاز بگیرید.

در مورد این که هر کاری می کنید تا جلوی تکل هایی مانند تکل فلامینی را بگیرید...

ببینید، باید دوباره آن را ببینم. از نظر من سخت گیرانه بود. او برای توپ رفت در برخی مواقع باید پایتان روی زمین باشد و وقتی می خواهید بدوید باید پایتان روی زمین باشد. اگر بگویید هر وقت بازیکنی تکل دو پا رفت باید کارت قرمز بگیرد، او مستحق کارت قرمز بود. اگر بگویید آن تکل خشنی بود باید بگویم نه زیرا توپ را زد. اما داور این تصمیم را گرفته است و ما باید با آن کنار بیاییم.

در مورد دلسردی به خاطر گل تساوی سریع ساوتهمپتون...

فکر می کنم یک عدم درک بین سانیا و مرتساکر روی یک توپ بلند بود و شاید کمی کار را ساده گرفتیم زیرا فکر کردیم کار برای آنها خیلی سخت کردیم.

در مورد عملکرد نیمه اول...

نمی خواهم دنبال هیچ عذری بگردم. ما با دنده دو حرکت می کردیم و ساوتهمپتون با دنده چهار. آنها با سرعتی بیشتر از ما بازی کردند. آنها تصمیم گرفتند بازی ما را متوقف کنند و این کار را به خوبی انجام دادند اما سخت است کاری که آنها انجام دادند را در طول ٩۰ دقیقه و در طول فصل انجام داد اما آنها در نیمه اول خیلی خوب این کار را کردند.

در مورد مصدومیت آرون رمزی...

رمزی بیشتر از چیزی که انتظارش را داشتیم بیرون خواهد بود زیرا دیروز در تمرینات مصدومیت وی تجدید شد. بنابراین نمی توانستم او را به اینجا بیاورم. همان ماهیچه قبلی آسیب دیده پس باید در قبال او محتاط باشیم.

در مورد این که از دست دادن رمزی و فلامینی ضربه سختی است...

بله.

در مورد ویلشر...

وضعیت ویلشر بد نیست.

در مورد ریو...

میایچی دیشب برای تیم زیر ۲۱ سال مقابل چلسی بازی کرد. آن یک بازی حذفی بود و ما ۱-۰ بردیم و میایچی بازی کرد و خیلی خوب کار کرد و ما صعود کردیم. او با ما است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۳۴۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰