loading
در حال بررسی درخواست شما
تمجید ونگر از زلاتان
تمجید ونگر از زلاتان

تمجید ونگر از زلاتان



مهاجم سوئدی تیم میلان در 19 بازی موفق به زدن 15 گل شده و همچنین یک رکورد جالب دیگر هم دارد که موفق شده برای هشت سال پیاپی همراه با تیمهای آژاکس، یوونتوس، اینتر، بارسلونا و حالا میلان قهرمان لیگ شود.

زلاتان آخرین بار در سال 2010 و در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی و با تیم بارسلونا رو در روی آرسنال قرار گرفت و موفق شد هر دو گل تیمش را در آن بازی به ثمر برساند، حالا ونگر معتقد است توپچی ها باید چهارشنبه شب به خوبی او را مهار کنند.

"او بازیکنی بزرگ است، اگر به رکورد او و به چیزهایی که برنده شده نگاه کنید می بینید او شخصیت خاص خودش را دارد و از اعتماد به نفس بالایی هم برخوردار است.

بعضی مواقع این خصوصیت باعث می شود یک بازیکن مغرور به نظر برسد ولی از نظر من او اینگونه نیست چون او در بازی های بزرگ با عملکردی خوب همه چیز را تغییر می دهد.

به همین خاطر او قبل از اینکه به آژاکس برود در اینجا با ما تمرین می کرد و ما به او علاقه مند بودیم، او دورانی موفقیت آمیز پشت سر گذاشته است."

ابراهیموویچ حالا 30 ساله است و یکی از مهمترین بازیکنان میلانی به شمار می رود که میانگین سنی بالایی دارد، با این حال ونگر معتقد است فلسفه آرسنال و میلان شباهت هایی هم با هم دارند!

"اگر ما با هم قاطی شویم یک تیم خیلی متعادل می شویم، به طور اساسی ما فلسفه مشابهی داریم، اینکه آنها به بازیکنان خودشان اهمیت می دهند و برای بازیکنانشان مانند یک خانواده هستند و ما هم دقیقاً همین کار را می کنیم.

آنها با حفظ بازیکنان خودشان برای طولانی مدت این کار را انجام می دهند و ما اینکار را با بازیکنانی جوانتر انجام می دهیم، اما در کل فلسفه ما یکی است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
به قلم آرش فقیهی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : سایت رسمی باشگاه
بازدید: ۵۷۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰