loading
در حال بررسی درخواست شما
جنگیدیم و روحیه جنگندگی خود را نشان دادیم
جنگیدیم و روحیه جنگندگی خود را نشان دادیم

جنگیدیم و روحیه جنگندگی خود را نشان دادیم




در مورد این پیروزی...

این دیداری سخت مقابل تیم خوب وستبروم بود که واقعاً برای کسب نتیجه آمده بودند. آنها تا آخرین ثانیه بازی مبارزه کردند و ما امروز دو جنبه از بازی خود را نشان دادیم. یکی اینکه کاملاً کنترل شده و با کیفیت فنی بازی کردیم و مورد دیگر که البته کمتر به چشم آمده است و آن روحیه جنگندگی است. نگرشی مصمم و مبارزه ای جانانه که به خوبی روحیه ای را که ما در تیم داریم نشان داد. من بسیار خوشحال هستم چرا که امروز این سه امتیاز بزرگی برای ما بود.

در مورد قرار داشتن در روندی بسیار خوب...


اعتقاد دارم از ماه نوامبر تا کنون روند خوبی در لیگ برتر داشته ایم. ما 22 امتیاز از 27 امتیاز ممکن را کسب کردیم اما هدف ما این است که این روند را تا پایان فصل ادامه دهیم.

در مورد اینکه چه مدت طول کشید تا پس از 10 نفره شدن به شما اجازه ورود ورمالن به زمین را بدهند...

موارد بسیار زیادی امروز وجود داشت که من درک نکردم ، بسیاری از تصمیمات داور. اما باید شجاعانه آنها را می پذرفتیم و بازی را برنده می شدیم. نمی گذاشتند او را به میدان بفرستیم ، چرایش را نمی دانم.

در مورد کارت قرمز...

من اعتراضی نسبت به اخراج ندارم. آن یک خطای حرفه ای بود. او آخرین نفر ما بود. تصمیم درست گرفتن پنالتی و اخراج بازیکن خاطی بود.

در مورد عملکرد روزیسکی...

فوق العاده بود. او برای ما بازیکن مهمی است. متاسفانه او برای مدتی طولانی مصدوم بود اما او هر سال در پایان فصل ما را به جلو هل می دهد. این بسیار مهم است.

در مورد ژروینیو...

او امروز باز هم پاس گل داد. او زهر دار است. وقتی که شما ناچار به دفاع کردن هستید ، این کار کمی برای او سخت تر است. تا مادامی که شما توپ را در اختیار دارید و رو به جلو می روید ، او همواره یک تهدید است.

در مورد عملکرد ورمالن...


از زمانی که به بازی آمد بسیار خوب کار کرد. من سه مدافع میانی با کیفیت دارم و میان آنها چرخش خواهم داد. در بازی های اخیر من تنها کوشلنی و مرتساکر را بازی دادم زیرا ما برنده بازی ها می شدیم و هیچ دلیل واضحی برای تغییر وجود نداشت. توماس بازیکن با کیفیتی است.

در مورد اینکه می خواهید روزیسکی را در تیم حفظ کنید...

من امیدوارم که او در تیم ما از فوتبال خداحافظی کند. او هنوز یک سال دیگر قرار داد دارد. من ارزش او را بسیار بالا می دانم.

در مورد اینکه چه موردی بیش از هر چیز موجب رضایت شما از این بازی می شود...


بردمان در این بازی. اکنون ما تنها یک هدف داریم ، بردن بازی هایمان. پس از آن ما نباید نتایج تاتنهام و چلسی را مورد توجه قرار دهیم. وقتی که ما بازی هایمان را ببازیم ، شما همیشه باید منتظر نتایج سایر تیم ها بمانید. در حرفه ما این مساله جواب نمی دهد. شما باید روی خودتان تمرکز کنید و بازی ها را برنده شوید. به دلیل اینکه ما از رقبا عقب هستیم ، انگیزه ما واضح است ، باید بازی هایمان را برنده شویم.

در مورد اینکه هدف شما تنها کسب امتیازات است یا خیر...


من اعتقاد دارم این کار را خواهیم کرد. ما می دانیم که آن تنها در شرایطی حاصل می شود که ما در تک تک بازی ها 100 درصد متعهدانه کار کنیم. رقابت تا پایان فصل دشوار و تنگاتنگ خواهد بود اما تنها چیزی که من می توانم بگویم این است که ما برای این مبارزه آماده ایم.

در مورد مصدومیت ویلشر و ولکات...

هر دوی آنها می توانند برای هفته بعد در دسترس باشند.

در مورد کورس موجود برای تمام کردن کار در جمع چهار تیم برتر...

همه تیم ها به نتایج یکدیگر نگاه می کنند اما من اعتقاد دارم گاهی اوقات این مساله می تواند تمرکز شما را از روی عملکرد خودتان منحرف سازد. من همواره به بازیکنان می گویم که ما روی نتایج هیچ تیم دیگری تمرکز نمی کنیم ، تنها بر روی خودمان و ارائه عملکردی خوب تمرکز کنید.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱/۱۷
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۴۶۶ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰