loading
در حال بررسی درخواست شما
دست نگه دار روی!
دست نگه دار روی!

دست نگه دار روی!

 

کالوم چمبرز 19 ساله در تابستان و با 16 میلیون پوند به آرسنال پیوست و در دو دیداری که در پست مدافع میانی به میدان رفته نمایش های بسیار خوبی ارائه کرده است.
 
ونگر از اینکه چمبرز به خوبی فشار بازی در سطح بالا را کنترل کرده شگفت زده شده است ولی مطمئن نیست که آیا دعوت کردن چمبرز به تیم ملی در ماه آینده میلادی گزینه مناسبی باشد.
 
"بله، من میگویم دست نگه دار روی!
 
"برای من سخت است که چنین چیزی بگویم زیرا نمیخواهم چمبرز را متوقف کنم. هر بازیکن انگلیسی آرزوی بازی کردن برای تیم ملی انگلستان را دارد. نمیخواهم بگویم او نباید دعوت شود. اگر دعوت شود بسیار خوشحال خواهم بود.
 
"منظور من این است که بازیکن این فرصت را بدست می آورد که نشان دهد چقدر فوق العاده است. ولی اگر (با دعوت شدن به تیم ملی) به این نتیجه برسد که کار را تمام کرده، این خیلی خطرناک خواهد بود. فکر میکنم چمبرز آنقدر باهوش هست که این تفاوت را تشخیص دهد زیرا فقط دو بازی در دفاع میانی و در سطح بالا انجام داده.
 
"او فوق العاده کار کرده است. ولی فکر میکنم در انگلستان شما باید کمی بیشتر صبور باشید. او سه بازی (با پیش فصل) در این پست داشته و فکر میکنم برای پیشرفت بازیکنان مهم است که چیزها خیلی سریع پیش نروند.
 
"نه فقط از جنبه های فوتبالی، همچنین روان شناسی. اگر این عجله رخ ندهد بازیکن پله به پله پیش خواهد رفت و احساس قوی تر بودن خواهد داشت. برای من این موضوع مهمی برای پیشرفت بازیکنان است."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۵/۳۰
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۳۱۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰