loading
در حال بررسی درخواست شما
دورتموند، ویلشر و گروه F
دورتموند، ویلشر و گروه F

دورتموند، ویلشر و گروه F

در مورد بازی...

دیداری بود که شدت بالا و موقعیت های خیلی کمی داشت. دورتموند به خوبی سازمان یافته بود و مانع بازی ما شد و باید بگویم ما هم در قسمت تهاجمی به اندازه ای که می توانیم خوب باشیم خوب نبودیم. برخی بازیکنان ما سرحال و شاداب نبودند. با گل اول کارمان را سخت کردیم و در مورد گل دوم ساده لوحانه کار کردیم اگر به تعداد سیو های دروازه بان ما نگاه کنید و اینکه ما دو گل خوردیم چیزی که می توانید بگویید این است که ما فقط باید به خودمان نگاه کنیم و ببینیم برای چنین موقعیت هایی به اندازه کافی بالغ نشده ایم. اگر نتوانید بازی را ببرید نباید شکست بخورید. مخصوصا در نیمه دوم که بازی در دست ما بود با تقدیم گل دوم به آنها کارمان را سخت کردیم.

در مورد اخطار گرفتن لواندوفسکی...

به نظر می رسید می توانست کارت قرمز داشته باشد اما من به خوبی صحنه را ندیدم، اما داور نسبت به من در موقعیت بهتری حضور داشت و تصمیم گرفت. باید دوباره آن را ببینم، نمی دانم.

در مورد ویلشر...

می توانستید ببینید او کاملا خودش نبود و به همین خاطر تصمیم گرفتم او را بیرون بکشم. در حال حاضر میل او برای بازی کردن باعث می شود از پس بازی ها بر بیاید. به نظر، بعد از اولین تکل دچار مشکل شد به سختی روی زمین فرود آمد و لنگ لنگان کار را دنبال کرد. در دو یا سه روز آینده مشخص خواهد شد چه واکنشی نشان می دهد، باید منتظر بررسی پزشکی باشیم.

در مورد نرسیدن تیم به بهترین فرم خود...

حس کردم کار را با تردید شروع کردیم در حالی که مقابل ناپولی اینگونه نبود. به آنها اعتماد به نفس دادیم. در کل باور دارم فوتبال شناور و رو به جلوی ما به قدر کافی سریع نبود و اساسا این اتفاق گاهی رخ می دهد زیرا ما بازی های زیادی انجام می دهیم.

در مورد وضعیت گروه F...

برای ما کار سخت و دشوار اما ممکن است. 3 تیم 6 امتیازی داریم و ما دو بار در خانه و یک بار خارج از خانه بازی کرده ایم و این یعنی باید خارج از خانه نتیجه بگیریم، اما ما می توانیم این کار را بکنیم.

در مورد قدرت دورتموند...

از نظر فیزیکی بله [آنها از تمام تیم هایی که آرسنال تا کنون با آنها بازی کرده یک قدم جلوتر بودند]. از نظر فنی با تیم خوبی مواجه شدیم اما به لحاظ فیزیکی آنها قوی تر از خیلی تیم هایی بودند که با آنها بازی کردیم.

در مورد بلند کردن بازیکنان [بازیابی روحیه آنها]...

چنین ناامیدی هایی بخشی از چیزی است که موجب رشد تیم می شود. حس کردم برخی بازیکنان به لحاظ فیزیکی اندکی خسته هستند و این به ریکاوری آنها بستگی دارد

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۸/۱
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۱۶۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰