loading
در حال بررسی درخواست شما
رئيس – رقابت براي عنوان قهرماني بسيار حساس است
رئيس – رقابت براي عنوان قهرماني بسيار حساس است

رئيس – رقابت براي عنوان قهرماني بسيار حساس است

 
داستان اين فصل تا كنون  صعود قابل توجه روباه ها ( لقب لستر سيتي ) به صدر جدول ليگ برتر بوده است .هفت برد در هشت بازي -كه در پيروزي سه بر دو مقابل اورتون در روز شنبه به اوج خود رسيد - به اين معني است كه آنها صرف نظر از نتيجه ديدار دوشنبه آرسنال و منچسترسيتي تا كريسمس در صدر جدول خواهند ماند.
 
با توجه به اين كه كريستال پالاس و واتفورد چسبيده به مكان چهارم جدول هستند كه داراي سهميه ليگ قهرمانان اروپاست ، اين فصل را بايد بعنوان سال هميشه بازنده ها نامگذاري كرد.ونگر كه  تيم آرسنال او تنها شكست دست نيافتني را در سپتامبر گذشته بر لسترسيتي تحميل كرد مي گويد كه امسال رقابت براي عنوان قهرماني در فوتبال انگليس خوب شده است و ياد آور خاطرات زماني است كه من در فرانسه بودم.
 
او گفت " اين براي هركسي الهام بخش است." تيم ها پشت سر يكديگر با اختلاف 5 يا 6 امتياز قرار دارند و همه فكر مي كنند با يك تلاش خوب مي توانند در جايگاه يكديگر باشند.راه خيلي باز است، اما اين چيزي است كه پر شور و حساس مي باشد.اين فقط ليگي نيست كه شما فكر مي كنيد يا بارسلونا يا رئال مادريد است] كه برنده مي شوند[.من اين رقابت نزديك را بسيار خوب و بسيار سالم مي بينم.
 
" اين اتفاق قبلا هم يك بار در زندگي من افتاده است .وقتي كه يكي از دوستانم بنام ژان كلود مربي نانت بود.او در شروع فصل آمد سراغ من و از من خواست يكي از بازيكنانم كه صد در صد روي فرم نبود را بصورت قرضي به او بدهم.من گفتم نمي توانم او را بصورت قرضي به شما بدهم ، زيرا به او نياز دارم.او گفت تو عادل نيستي ، زيرا تيم من سقوط خواهد كرد ، آنها بازيكنان من را فروخته اند و هيچ بازيكني براي من نمانده است.
 
" او در آن سال موفق شد با پاتريك لوكو و رينالد پدروس در 32  بازي بدون شكست قهرمان ليگ شود.به اين دليل كه او چاره اي جز بازي دادن به همه بازيكنان جوان نداشت  و در پايان او قهرمان ليگ شد.اين اولين باري بود كه من چنين چيزي را مي ديدم و حالا در مورد لسترسيتي دومين مرتبه  است.
 
چيزي كه براي ديدن آن بايد منتظر ماند اين است كه آيا لسترسيتي مي تواند چالش خود را حفظ كند يا خير، اما ونگر بيشتر نگران اعتبار عنوان آرسنال است.اين مرد فرانسوي تا به حال توانسته توپچي ها را سه بار به تاجگذاري قهرماني ليگ برتر برساند و او احساس خوبي نسبت به فصل 2015/2016 دارد.
 
او گفت " چيزي كه من احساس مي كنم مطمئنا روح بزرگ تيم و اتحاد فوق العاده تيم در رختكن و تمركز براي حركت رو به جلو است.بعد از آن ما بايد درون زمين به اين پرسش پاسخ دهيم كه آيا به اندازه كافي خوب بوده ايم يا نه.
 
" ما بايد بپذيريم كه شخصيت تيمي ما زير سوال رفته است . اما ما مجبوريم پاسخ خود را درون زمين هفته به هفته بدهيم  و اين بحران به مرور زمان از بين برود.
 
" اين براي مدتي يك واقعيت است  زيرا ما تيم جواني بوديم و يك تيم جوان ميتواند فراز و نشيب داشته باشد.اما من معتقدم ما اكنون آن را نشان داده ايم.كاري كه ما در مقابل المپياكوس انجام داديم نشاني از يك تيم بدون شخصيت نيست.شما براي دستيابي به اين وضعيت بايستي خاص باشيد. ما در دو فصل گذشته قهرمان جام حذفي شديم و براي قهرماني جام حذفي شما نياز داريد كه شخصيت تيمي و قهرماني داشته باشيد.هر كسي دوست دارد هر سال اين كار را انجام دهد.
 
" ما تنها تيمي هستيم كه لستر سيتي را اصولي و به يك شيوه قانع كننده شكست داديم.اين شخصيت در زندگي به ثبات مي رسد.آن چيزي است كه من آن را شخصيت مي نامم.همه ما مي توانيم در يك روز از زندگيمان متفاوت باشيم، اما شخصيت، داشتن يك هدف و حفظ تمركزمان روي آن هدف است.آن چيزي است كه من آن را شخصيت مي نامم و چيزي است كه ما بايد در ليگ آن را نشان دهيم.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۹/۳۰
به قلم ammar
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۳,۰۱۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰