loading
در حال بررسی درخواست شما
رئیس _ من بیشتر از نا امیدی، ناراضی هستم
رئیس _ من بیشتر از نا امیدی، ناراضی هستم

رئیس _ من بیشتر از نا امیدی، ناراضی هستم

 
توپچی ها دو بار از حریف عقب افتادند و بازی را به مساوی کشیدند و در شروع نیمه دوم بوسیله اولیویه ژیرو گل سوم را قبل از اینکه جو آلن در واپسین دقایق گل مساوی را بزند ، به ثمر رساندند.
 
در حالی که ونگر از جنبه های نمایش تیمش خوشحال شده بود ، او از اینکه بدون برد به خانه برمی گردند احساس نارضایتی کرده است.
 
او به رسانه آرسنال گفت" من در شروع بازی کمی احساس نگرانی می کردم و بعدا ما دو بار عقب افتادیم و ما دو بار بازی را به تساوی کشیدیم.روی هم رفته من از تعهدمان،روحیمان خوشحال هستم ، اما از راهی که آنها بازی را به تساوی کشیدند ناراضی هستم.
 
"من می توانستم هر بار که ما بسوی سومین گل نهایی می رفتیم استشمام کنم که ما می توانیم خطرناک باشیم.برای ما بیش تر به کار گرفتن عملکرد دفاعی بالا بود و بطور کلی ما بازی را برای رسیدن به نیمه حریف مدیریت می کردیم و هربار که ما در نیمه زمین آنها بودیم ، ما احساس می کردیم ما می توانیم گل بزنیم.
 
"زمانی که نتیجه سه بر دو بود ما فرصتهایی برای چهار بر دور کردن نتیجه داشتیم ، اما ما تصمیمات انفرادی خوبی را نگرفتیم. من بیشتر از اینکه نا امید باشم، از گلی که آنگونهدر دقایق پایانی دریافت کردیم ناراضی هستم - آن اتفاق نباید رخ می‌داد."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
به قلم ammar
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۳,۴۰۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰