loading
در حال بررسی درخواست شما
رونالدو می تواند با مسی سحر آمیز رقابت کند
رونالدو می تواند با مسی سحر آمیز رقابت کند

رونالدو می تواند با مسی سحر آمیز رقابت کند

آرسن ونگر اخیرا در صفحه اختصاصی خود در یورو اسپورت به مقایسه رونالدو و مسی پرداخته است که در ادامه می توانید نوشته های جالب رییس را در مورد این دو ستاره بخوانید




آیا لیونل مسی همواره بهترین بازیکن است؟ من همیشه در این مورد با دقت حرف می زنم چرا که چنین قیاسی غیر ممکن است.

در عصر حاضر او مطمئنا بهترین بازیکن است چرا که کیفیت های فراوانی دارد: سرعت ، دریبلینگ ، قدرت تصمیم گیری ، تاثیرگذاری و تواضع. اینکه بازیکنی با این درجه از توانایی و استعداد را بدون اندکی تکبر و غرور ببینید بسیار نادر است.

فکر می کنم چیزی که باعث می شود او بسیار خوب باشد این است که عاشق فوتبال بازی کردن است. او در زمین خوشحال است و قادر به انجام کارهایی است که هیچ کس دیگر توان انجام آنها را ندارد.

من بازی آنها برابر لورکوزن را ندیدم اما 5 گل او را یدم. متاسفانه تاثیرگذاری او در نبردهای رو در روی آرسنال و بارسلونا را نیز به خوبی مشاهده کردم.

من به تمام توانایی های او واقفم چرا که فیلم های بازی های او را مطالعه و بررسی کردم. و در برابر او به شدت تحت تاثیر قرار گرفتم. اما به هر حال بارسلونا اصلا دوست ندارد در برابر آرسنال بازی کند!

کریستیانو رونالدو بازیکن مشابهی است. من نخواهم گفت که او سایه ی مسی است. اما ممکن است بخواهد که بهتر از مسی باشد. او پتانسیل انجام این کار را دارد.

رونالدو به همان اندازه که یک فوتبالیست است یک ورزشکار است. او به لحاظ فیزیکی قادر به انجام تمام بازی ها و ورزش های دیگر هم هست. همیشه طوری بازی را شروع می کند که انگار برای سه روز است که فوتبال بازی نکرده و در حال استراحت بوده. او می تواند 60 الی 70 بازی متوالی را بدون مشکل انجام دهد. او یک نیروی طبیعی و خدادادی دارد.

در کنار اینها ، او استعدادی استثنایی دارد. هر سال بیش از 40 گل می زند. در انگلستان گلزنی کرد و حالا در اسپانیا گلزنی می کند. مطمئنا او می تواند مادرید را به سوی قهرمانی چمپیونز لیگ هدایت کند.

آیا رقابت بین مسی و رونالدو لالیگا را مانند یک نمایش جذاب می کند؟ البته.

با این وجود دوباره حرفی را که 6 ماه یش زدم تکرار می کنم. مشکل لالیگا این است که قبل از شروع فصل ما می دانیم رقابت قهرمانی بین بارسلونا و مادرید است حتی اگر آن یک دوئل سرگرم کننده در پی داشته باشد. ( همه چیز قابل پیش بینی است)

رقابت های باشگاهی اسپانیا بعد از ال کلاسیکوی دوم جذابیت خود را از دست داد. ما دیدیم که بارسلونا 3-0 جلو افتاد و سپس کانال را عوض کردیم. فکر می کنم چنین چیزی برای رقابت های بزرگی مثل لالیگا باعث شرمساری باشد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱/۳
به قلم پیام مشایخ نسب
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : یورو اسپورت
بازدید: ۹۲۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی آغاز شده است
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰