loading
در حال بررسی درخواست شما
ستایش ونگر از تعهد بازیکنان فوق حرفه ای
ستایش ونگر از تعهد بازیکنان فوق حرفه ای

ستایش ونگر از تعهد بازیکنان فوق حرفه ای


گمانه زنی هایی درمورد یک انتقال قرضی دیگر به آرسنال درمورد اسطوره توپچی ها به وجود آمده است و از ونگر در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی آرسنال مقابل مونپلیه سوالاتی در این باره پرسیده شد.

این مرد فرانسوی هم وطن خود را تحسین می کند و معتقد است ورزشکارانی نظیر آنری می توانند الگوهایی برای سایر ورزشکاران از جمله بازیکنان آرسنال باشند.

ونگر می گوید: " به عنوان مثال جانی ویلکینسون را شب گذشته روی+Canal در فرانسه دیدم. زمانی که تعهد را می بینید ... او برونگرا نیست اما زمانی که تعهد را بالاترین سطح می بینید بازیکنان برجسته این تعهد را در در کار و حرفه خود نشان می دهند و این همان چیزی است که می خواهید.

" فکر می کنم نیازی به گفتن این مساله به بازیکنانم نباشد؛ چرا که آن ها متعهد و فداکار بوده اند و از این جنبه در این فصل عالی هستند."

ونگر از روحیه بالای بازیکنانش خوشحال است اما متوجه این مساله نیز هست که در فوتبال امروزی سطح خود باوری چقدر می تواند بالا و پایین داشته باشد. شنبه پیروزی در دربی شمال لندن به بازسازی خودباوری و روحیه بازیکنان و هواداران کمک زیادی کرد اما این خودباوری پس از شکست مقابل نوریچ، شالکه و یونایتد کاهش یافته بود.

" بله، این موضوع برای من نگران کننده است. نگاه کنید، ما امروز در جهانی زندگی می کنیم که کاملا احساسی است. یک شکست می خورید و به مردم گوش می دهید: آن ها می گویند ' او را اخراج کنید، بازیکن را اخراج کنید، مربی را اخراج کنید.'

" اکنون آن ها درمورد روبرتو دی متئو صحبت می کنند. تنها سه ماه از زمانی که او لیگ قهرمانان و جام حذفی را فتح کرد میگذرد.

" قطعا این شما را تحت تاثیر قرار می دهد و زمانی که جوان هستید فاصله گرفتن از آن سخت تر است. فراموش می کنیم که ما نیز 20 ساله بوده ایم. من بیش از شما این را فراموش می کنم اما زمانی که جوانتر هستید شکننده ترید. آخر هفته گذشته سریع و سریع تر بودن این تغییرات را نشان داد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۹/۱
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۴۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰