loading
در حال بررسی درخواست شما
سرعت بازی خوب بود
سرعت بازی خوب بود

سرعت بازی خوب بود

آرسن ونگر پس از پیروزی 7-0 تیمش به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.


در مورد بازی...

مسابقه ای بود که برای ما سرعت و تکنیک خوبی داشت و امتحان خوبی برای برخی بازیکنان جوان بود. برای بازیکنانی که دیرتر به تمرینات پیش فصل آمدند رقابتی ایجاد کردیم. شب خوبی بود در فضایی کاملا دوستانه. شما بسیار خوب از ما استقبال کردید، امشب در حین مسابقه و شب قبل هنگام تمرین کردن. گاهی احساس کردم داریم در خانه بازی می کنیم بنابراین حمایت شما خیلی زیاد بود است.

در مورد تیم منتخب اندونزی...

در نیمه اول نتیجه 1-0 بود و در 20 دقیقه ی پایانی اختلاف خیلی زیاد شد زیرا وقتی اندونزی خسته شد ما تعویض های زیادی انجام دادیم. فکر می کنم اندونزی در مقطعی خیلی خوب جنگید. تفاوت قدرت بین دو تیم اساسا تفاوت قدرت فیزیکی بود و انها از این مسئله خیلی ضربه خوردند. علاوه بر این انها همواره سعی کردند با روشی مثبت بازی کنند و فکر می کنم برای من خیلی سخت باشد که فوتبال اندونزی را با یک بازی قضاوت کنم.

در مورد اقامت باشگاه در جاکارتا...

همه از اقامت در اینجا لذت بردند زیرا برخورد مردم خیلی گرم بود و به خوبی از ما استقبال کردند. خاطره ی خوبی از این تور خواهیم داشت و می توانستید ببینید بازیکنان امشب شگفت زده شده بودند چون پس از بازی از سوی همه مورد استقبال قرار گرفتند و از این استادیوم لذت بردند. در مورد خودم، من در مدت اقامتم در اینجا کمی بیشتر درباره تاریخ کشور یاد گرفتم. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که مردمی که با آنها برخورد داشتیم فوق العاده شگفت انگیز بودند. در اینجا موسسه خیریه ای داریم که مرتبط با نجات کودکان است و در مجموع سفر خیلی خوبی بود.

در مورد بازیکنان جوان...

همه به خوبی کار کردند و دیدن اینکه برخی بازیکنان جوان با ما تمرین می کنند جالب است. احساس می کنم همواره در روشی که عاشق آن هستیم بازی کردیم با سرعتی خوب پاس کاری سریع و فوتبالی اثرگذار. هنوز از نظر فیزیکی باید کار کنیم اما در مجموع شب کاملا مثبتی برایمان بود بدون هیچ مصدومیتی. همه جوانان خوب کار کردند. نبری کمی بزرگتر است اما اولسن، گدیون، آیسفیلد همه آنها وقتی به زمین آمدند خوب کار کردند. چوبا آکپوم نیز خوب کار کرد و در خط حمله هوشیار ظاهر شد.

در مورد الیویه ژیرو...

من الیویه را خیلی دوست دارم. او در فصل اولش 17 گل در تمام رقابت ها زد و نیاز داشت تا تطبیق پیدا کند. من مطمئنم او فصل بعد حتی قوی تر ظاهر خواهد شد.

در مورد جک ویلشر...

او آنفلونزا گرفت. اکنون او خوب است در بازی بعد بازی خواهد کرد. مشکلی در ناحیه مچ پا ندارد.

در مورد فصل پیش رو...

تنها چیزی که من می توانم به شما قول بدهم این است که ما در یک لیگ بسیار دشوار بهترین تلاشمان را خواهیم کرد.

در مورد حضور آنیکه در دفاع میانی...

من آنیکه را آنجا بازی دادم زیرا به خاطر قد و قامتش بیشتر برای بازی در آن پست مناسب است. در خط میانی تراکم بالا و هافبک های زیادی داریم و من می خواهم در دفاع رقابت ایجاد کنم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۴/۲۴
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۹۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰