loading
در حال بررسی درخواست شما
شکست، سوانزی و دفاع
شکست، سوانزی و دفاع

شکست، سوانزی و دفاع

در مورد شکست...

بازی در کنترل ما بود و احساس کردم وقتی بازی 1-0 شد با از دست دادن برخی چالش ها در میانه میدان به آنها اجازه دادیم به بازی برگردند که نباید این طور می شد و از این نظر ضعیف کار کردیم. باختن در چنین مسابقه ای جای تاسف دارد اما تا پایان بازی جدی نبودیم. برای 75 دقیقه عملکردی معقول داشتیم اما باید حداقل 90 دقیقه چنین عملکردی داشته باشید. آیا بازی سه شنبه شب تاثیر روانی روی تیم داشت؟ فکر نمی کنم، امیدوارم این طور نبوده باشد. باید به سوانزی اعتبار بدهید، آنها تسلیم نشدند و تا آخرین دقیقه جنگیدند. روی یک ضربه آزاد خوب گلی زدند که به آنها شتابی مجدد داد. در انتها ما 3 امتیاز را از دست دادیم و این چیزی است که بسیار ناراحت کننده و ناامید کننده است اما باید آن را بپذیریم. نگرش درست و قدرتمند ما در تمام 90 دقیقه وجود نداشت.

در مورد دفاع...

بازی های زیادی انجام دادیم و توان زیادی استفاده کردیم. باور دارم در کل از نظر دفاعی آنها را به خوبی کنترل کردیم اما می توانستید ببینید به طور ناگهانی در 15 دقیقه پایانی افت کردیم و اجازه دادیم خطرناک ظاهر شوند. با این حال سخت بود پیش بینی کنید او می تواند از آنجا ضربه ایستگاهی خود را به گل تبدیل کند. این طور نبود که فرصت گلزنی فوق العاده ای به حریف داده باشیم. فکر می کنم اعلام ضربه آزاد کمی سختگیرانه بود اما او به خوبی آن را زد و سوانزی هم تیم خوبی است.

در مورد زودتر تعویض کردن...

فکر می کنم همیشه وقتی 1-0 جلو هستید انجامش سخت است زیرا از نظر دفاعی کاملا مستحکم بودیم و به نظر نمی رسید نیاز به تعویض داشته باشیم در سمت راست کمی به دردسر افتادیم اما روی نیمکت بازیکن با تجربه ای نداشتم. متاسفانه این طور بود و فکر نمی کردم نیازی به تغییر داشته باشیم.

در مورد الکسیس...

او گل زد اما فکر نمی کنم بهترین نمایش خود را ارائه کرد.

در مورد این که آیا وقفه ملی به تیم کمک می کند...

وقتی آنها بازگردند خواهیم دید. هفته ای ناامید کننده داشتیم و با در نظر گرفتن عملکردها و نتایجی که کسب کردیم بسیار مایوس کننده است. 3-0 مقابل اندرلخت پیش بودیم و امروز هم 1-0. در نهایت دو امیتاز برابر اندرلخت از دست دادیم و امروز هم 3 امتیاز. بسیار بسیار ناامید کننده است زیرا باید قادر باشیم وقتی 1-0 جلو هستیم بازی را ببریم.

در مورد به دردسر افتادن بقیه تیم های برتر...

در این لحظه چلسی طوری کار می کند که می تواند به طور متوسط 100 امتیاز در یک فصل کسب کند. اگر به تعداد امتیازاتی که امروز دارند نگاه کنید اگر همین طور ادامه بدهند دست کسی به آنها نخواهد رسید و از این بابت مطمئن باشید. در این لحظه به نظر نمی رسد کسی بتواند آنها را به چالش بکشد.

در مورد علت این که چلسی تا این حد پیش افتاده است...

دلیل واضحی وجود ندارد. آنها شروع خوبی داشتند و به آن توجه می کنیم. تا وقتی شکست نخورید خود را زیر سوال نمی برید. روحیه مضاعفی در تیمشان هست که وقتی کار سخت می شود می توانند از آن عبور کنند.

در مورد این که این نتیجه بیش از بازی با اندرلخت به تیم ضربه می زند...


نمی دانم این نتیجه چقدر آسیب خواهد زد اما در جدول مطمئنا این طور است. بسیار دلسرد کننده است. امروز فرصتی داشتیم تا به جمع چهار تیم برتر بازگردیم و راحت تر باشیم اما این حقیقت که از فرصت خود استفاده نکردیم دلسرد کننده است.

در مورد این که فلامینی در چالش ها مغلوب می شود...

نه منظورم این نیست که الزاما هافبک ها چالش ها را واگذار کردند. می تواند یک مهاجم باشد یا یک مدافع، منظورم چالش هایی است که در میانه زمین شکل گرفتند. فکر می کنم او بازی خوبی داشت اما در موقعیتی بودیم که باید جلو می رفتیم و وقتی 1-0 جلو بودیم او در تیم بود تا از آن محافظت کند. وقتی نیاز داشتیم حمله کنیم او را بیرون کشیدم چون او یک هافبک دفاعی است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۸/۱۹
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۷۳ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰