loading
در حال بررسی درخواست شما
شکست و ویلشر
شکست و ویلشر

شکست و ویلشر

در مورد عملکرد...

دیداری بود که در 80% از زمان آن بر بازی مسلط بودیم و مدت ها برابر منچستر یونایتد چنین تسلطی بر بازی نداشتیم. در انتها ما به اندازه لازم در یک سوم پایان و در دفاع کارآمد نبودیم و در عقب زمین اشتباهی مرتکب شدیم که آنها از آن استفاده کردند. این داستان بازی است. فرصت های متعددی داشتیم، دروازه بان آنها بهترین بازیکن زمین است. این مسئله داستان بازی را به شما می گوید.

در مورد این که آیا برای چنین بازی هایی یک مانع روانی [در تیم] وجود دارد...

نه زیرا ما آزادانه بازی کردیم و آنها را به شدت تحت فشار گذاشتیم. توپ ها را پس گرفتیم و برای تمام کردن بازی فرصت های متعددی داشتیم. فکر می کنم روی گل اول مرتکب اشتباه بزرگی شدیم و وقتی 1-0 عقب هستید بسیار بی قرار می شوید. به اندازه کافی محتاط نبودیم و گل دوم را دریافت کردیم.

در مورد جک ویلشر و ویچک شزنی...

ویچک بد نیست. نمی دانم وضعیت جک چقدربد است زیرا سعی کرد در زمین بماند اما نتوانست. می تواند مشکلی در مچ پایش باشد، نمی دانم چقدر بد است.

در مورد از دست دادن فرصت ها...

در نیمه دوم، حتی در 20 دقیقه آخر چند فرصت را از دست دادیم. باید در بازی های سطح بالا کارآمد باشید و ما در مقاطع که خوب بازی می کردیم به اندازه کافی کارآمد نبودیم، اما در بازی امروز نکات مثبت بسیاری وجود دارد. حتی اگر ما خیلی خیلی ناامید شده باشیم باید به این نکات توجه و آنها را اصلاح کنیم. در این لحظه از نظر دفاعی کمی خام و بی تجربه هستیم.

در مورد برخورد ویلشر با فلاینی...

آن را ندیدم چون در سمت دیگر زمین بود و دقیقا ندیدم چه اتفاقی افتاد. در کل بازی جوانمردانه و در عین حال متعهدانه از لحاظ فیزیکی بود و در زمین چیز بدی ندیدم.

در مورد چگونگی استفاده از مالکیت توپ...

برای متوقف کردن این روند باید کارآمد تر باشیم. این با اعتماد به نفس و این حقیقت که باید خونسرد تر و شکیبا تر باشیم مرتبط است. در حال حاضر دنبال موفقیت هستیم و این مسئله با میزان مالکیت توپ شانس هایی که ایجاد می کنیم و نتایجمان در تضاد است. بسیار دشوار است اما باید باور خود را به آن چه انجام می دهیم حفظ کنیم.

در مورد این که باید یک پنالتی به نفع آرسنال گرفته می شد...

شاید، شاید هم نه. نمی دانم.

در مورد این که گل دوم به خاطر عدم ارتباط بازیکنان بود...

درست بعد از یک ضربه کرنر [به نفع ما] بود و ما به اندازه کافی محتاط نبودیم. نمی دانم چرا در عقب زمین هیچ بازیکنی نداشتیم. بلافاصله می توانستید ببینید دادن یک موقعیت دو به یک در زمین خودی به این معنی است که برابر این بازیکنان تنبیه خواهید شد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۹/۲
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۴۴۳ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰