loading
در حال بررسی درخواست شما
صحبت های آرسن ونگر پس از دیدار مقابل ناپولی
صحبت های آرسن ونگر پس از دیدار مقابل ناپولی

صحبت های آرسن ونگر پس از دیدار مقابل ناپولی


در مورد نتیجه...


فکر کردم در نیمه ی اول بازی را به خوبی کنترل نمودیم و نیمه ی دوم ناپولی تیم برتر میدان بود. آن ها همیشه خطرناک به نظر می آیند و شایسته ی این پیروزی دو بر صفر بودند. وقتی ده نفره شدیم و یک بر صفر عقب افتادیم ، کمی شک و تردید در درونمان نفوذ کرد و واقعا لحظات دشواری بود. اما ما نتیجه ی یک بر صفر را درست تا آخرین دقیقه ی بازی مدیریت کردیم. این فقط به شما نشان می دهد که سه تیم خیلی خوب در این گروه قرار داشتند ، هر سه دوازده امتیاز گرفتند و این تفاضل گل ها بود که نقشی اساسی بازی کرد. وقتی مارسی نتوانست امتیازی به دست بیاورد ، شرایط همواره این طور پیش رفت ، متاسفانه یک تیم خوب متضرر شد.

در مورد پتانسیل مواجهه با یک قرعه ی سخت...


البته که دوم شدن ممکن است شما را با قرعه ی دشوارتری روبرو کند ، در چهار یا پنج سال گذشته ما با قرعه های سختی مواجه شدیم ، پس شاید این بار خوش شانس تر باشیم. اما اگر به تیم هایی که امکان تقابل با آن ها را داریم نگاه کنید ، می بینید که کار سختی در انتظارمان خواهد بود. از طرف دیگر این چهاردهمین سال است که در مجموع این شانزده سال به دور بعدی صعود می کنیم و ممکن است این عدد چهارده برایمان خوش شانسی بیاورد.

در مورد الهام بخش بودن این قرعه...


بله ، اما اکنون باید با کمی استراحت روی بازی های لیگ تمرکز کنیم. ما روز شنبه یک بازی بسیار مشکل خواهیم داشت. نتیجه ی قرعه کشی را خواهیم دید و تا فوریه برای ارزیابی شرایط آن فرصت خواهیم داشت ، در این بین ممکن است در ترکیب هر دو تیم تغییراتی ایجاد شود ، هم برای ما و هم برای تیمی که باید روبروی آن بازی کنیم. پس فعلا باید این مساله را فراموش کنیم و به بازی های لیگ برتر فکر کنیم.

در مورد آماده سازی برای این بازی...


خیلی خوب آماده شده بودیم و کاملا متمرکز بودیم ، اما در یک دو راهی گیر کردیم که بهتر است حمله کنیم یا اینکه دفاع کنیم. مواجهه با این مشکل بسیار دشوار است. نیمه ی دوم کمی خستگی در ساق هایمان نمایان شد و ناپولی بود که از لحاظ بدنی سرحال تر از ما نشان داد. شنبه ذهن ما را مشغول کرده بود ، ما می دانستیم که آمدن به ناپل و بازی در اینجا مشکل خواهد بود. کارمان در اینجا تمام شده و یقینا باید تمام توجه خود را معطوف به بازی روز شنبه نماییم.

در مورد عدم صدرنشینی...

این ناامید کننده است زیرا فکر می کنید جا برای بهتر کار کردن هم وجود داشت ، اما شرایط امشب می توانست بدتر از اینی که هست هم پیش برود

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۹/۲۱
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۵۳۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰