loading
در حال بررسی درخواست شما
صحبت ها ونگر در مورد دبوشی
صحبت ها ونگر در مورد دبوشی

صحبت ها ونگر در مورد دبوشی

با جدایی باکاری سانیا خلا یک مدافع راست با تجربه در تیم حس میشد و به نظر می رسد دبوشی به خوبی این جای خالی را پر کرده است...

قطعا. آنها در تیم ملی فرانسه رقیب هم هستند. جایگزین واضح و مشخص سانیا دبوشی بود که با تجربه است، در لیگ برتر بازی کرده و با جنکینسون رقابت خواهد کرد، که من انتظار دارم او هم پیشرفت و رو به جلو حرکت کند. رقابت جذابی وجود دارد و البته دبوشی بازیکن با تجربه ای است که در نبود سانیا می تواند چیزی به تیم بیافزاید. لازم بود بازیکنی را جذب کنیم و من فکر می کنم دبوشی خریدی عالی است.

او همچنین تجربه 18 ماه حضور در نیوکاسل را دارد بنابراین نیازی نیست تطبیق پیدا کند...

او می داند باید انتظار چه چیزی را داشته باشد و این قطعا یک مزیت بزرگ است. من می خواهم از سانیا به خاطر حضورش در باشگاه تشکر کنم. او توانایی های ذهنی بالایی داشت و برایش بهترین آرزوها را داریم. اما دبوشی هم ذهنی قوی دارد و فداکار است و مانند جنکینسون اشتیاق زیادی دارد. فکر می کنم اکنون در دفاع راست قدرتمند هستیم.

در مورد جنکینسون صحبت کردید. از دید شما این دو نفر در سمت راست با هم رقابت می کنند؟

بله او رقابت می کند. امروزه بازیکنی وجود ندارد که بتواند 60 بازی در سطح بالا انجام دهد و به همین خاطر است که همیشه نیاز به دو بازیکن دارید. مردم همیشه از شما می خواهند در هر پستی دو یا حتی 3 بازیکن داشته باشید و سپس از شما می پرسند چه کسی بازی خواهد کرد؟ تا قبل از شروع فصل نمی دانید اما چیزی که مه ماست این است که شما دو بازیکن خوب دارید که شانس رقابت کردن در سطح بالا را دارند.

مدافعان راست باید قبل از هر چیزی دفاع کنند اما امروزه ویژگی های تهاجمی هم ضروری هستند. سانیا گیبس جنکینسون و مونرئال همه در کارهای هجومی شرکت می کنند. دبوشی در این زمینه چگونه است؟


فکر می کنم او خیلی خوب جلو می رود و در انتقال ها بسیار سریع است. در یارگیری هوشیار است و به خوبی ارتباط حریف را قطع می کند و به سرعت از دفاع به حمله می رود. حس می کنید او همیشه میل به جلو رفتن دارد. باور دارم او از این لحاظ برای سبک ما کاملا مناسب است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۴/۲۷
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۰۶۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰