loading
در حال بررسی درخواست شما
كنفرانس مطبوعاتي رئيس بعد از بازي منچسترسيتي
كنفرانس مطبوعاتي رئيس بعد از بازي منچسترسيتي

كنفرانس مطبوعاتي رئيس بعد از بازي منچسترسيتي

 
در مورد اينكه اين برد چه پيغامي به ساير تيم ها مي رساند...
 
من مطمئن نيستم كه چه نوع پيامي به ساير تيم ها مي رساند ، اما براي ما يك بازي حياتي بود.اين يك بازي است كه شما خوشحال از آن بيرون مي آييد ، زيرا ما تمام عناصری كه شما در اين بازي هاي بزرگ نياز داريد را نشان داديم.سازماندهي خوب، همبستگی قوی، تلاش زیاد ، لحظاتي طلايي و لحظاتي كه ما نياز داشتيم بازی را نگه داریم زيرا هم براي ما مهم بود و هم بطور كلي ما مي توانستيم بازي را بُكشيم و ما شانس انجام دادن آن را داشتيم.وقتي آنها با نتيجه دو بر يك به بازي برگشتند ما كمي تحت فشار بوديم ، اما من معتقدم براي هر دو تيم بسيار مشكل بود.شما بارها بازيكناني را كه در زمين بودند مي ديديد كه به هر دو سوي زمين مي روند زيرا آنها تعهد كامل داشتند.
 
 
در مورد اينكه امسال شما قهرمان مي شويد...
 
خيلي زود است كه بگويم ما مي توانيم فاتح ليگ شويم ولی (این نتایج) باور ما را تقویت می‌کند. شما از زمين بيرون مي آييد و درك مي كنيد كه شما سزاوار بدست آوردن برد در اين بازي ها هستيد و اين براي ما مهم است. ما بايد براي اين گونه مبارزه ها در همه بازی‌ها آماده باشيم و معمولا هم همینگونه است. اين مورد در تيم من بسيار جالب است ، زندگي واقعي ، اتحاد واقعي و يكپارچگي واقعي در تيم من وجود دارد، پس اجازه دهيد كه از آن مراقبت كنيم.
 
 
در مورد كيفيت مسوت اوزيل ...
 
در فوتبال ، شما در پايان روز به بازيكني نياز داريد كه توپ را به هم تيمي خود برساند كه او نيز آن توپ را تبديل به گل كند.در تيم ما اكثر اوقات اين بازيكن همان اوزيل است. وقتي شما و بازيكنان نيز اين موضوع را مي دانید باعث مي شود شما برنده شويد.
 
 
در مورد تفاوتهاي امسال اوزيل...
 
او بالغ تر و مسئوليت پذير تر شده است. من شخصاً فكر مي كنم شخصيت او براساس مشخصات فيزيكي و تعهد او ساخته شده است. شما تمايل او را براي بردن را مي بينيد، او براي بردن بازي ها بازي مي كند و شايد اين نوع استعداد استثنايي است. او متوجه است كه مي تواند ما را در هر بازي به تنهايي كمك كند.
 
 
در مورد اینکه آیا به استراحت نیاز دارد...
 
او به مدت يك هفته عفونت قفسه سينه داشته و در رختخواب بود. او فقط دیروز يك جلسه تمرين داشته و براي يك بازيكن كه نمي تواند بخوبي آماده باشد از نظر فیزیکی خیلی خوب کار کرد. من كمي محتاط هستم زيرا ما اخيرا سه يا چهار بازيكن را از دست داديم بنابراين من بايد كمي محتاط باشم.
 
 
در مورد الكسيس...
 
من فكر مي كنم او 10 ژانويه برخواهد گشت.در دوره كريسمس نمي توانيد روي او حساب باز كنيد.
 
 
در مورد اينكه آیا در روند بهبود بازگشت به عقب داشته است...
 
یک بازگشت به عقب کوچک داشت، اما برنامه ريزي شده بود كه امشب روی نیمکت حضور داشته باشد. او مشتاق به بازي كردن است اما كمي درد داشت و ما اين ريسك را نکردیم.
 
 
در مورد اينکه بازگشت به عقب در روند بهبودی او کی اتفاق افتاد...
 
دو روز پيش.
 
 
در مورد جشن پيروزي...
 
من مستقيما از زمين بيرون رفتم. اما وقتي شما به تيم منچسترسيتي و كيفيت آنها در زمين نگاه مي كنيد مي فهميد كه اين يك بازي قابل توجهي است.ما در پايان مي دانيم كه آنها براي قهرماني ليگ خواهند جنگيد و ما مي دانيم كه بردن اين نوع تيم در يك بازي بزرگ باور ما را تقویت می‌کند و ما به آن نیاز داریم.
 
 
در مورد بازي كردن ولكات در كناره ها ...
 
من بازی به بازی او را در نقاط مختلف امتحان می‌کنم تا ببینم بهترین کارایی را کجا خواهد داشت چون تئو بازیکنی تعیین کننده است. در بازي مقابل استون ويلا او آن را انجام داد ويك پنالتي گرفت و قبل از پاس نهايي توپ را به اوزيل داد. او امروز كار را تمام كرد. يكي از نقاط قوت او كيفيت حركتش است و اگر شما بتوانيد توپ را به اوزيل برسانيد او مي تواند تئو را پيدا كند چون كيفيت حركاتش استثنايي است. من فكر مي كنم تئو ولكات قدرت و عملكرد مبارزه جويانه خوبي داشت و عملكرد دفاعي او امروز در سطح بالايي بود.
 
 
در مورد راحتي بيشتر تيم ...
 
ما براي دفاع كردن بالغ تر شده ايم. در این بازی شرایط متفاوتی را تجربه کردیم. امروز بازی تهاجمی و بازی دفاعی را انجام دادیم. وقتی دفاعی بازی می‌کردیم مشکل زیادی نداشتیم. آنها در كناره بازيكناني مثل دي بروين و سيلوا را داشتند كه شما نمی‌خواهید در 30 متر جلوی دروازه شما توپ به آنها برسد و ما هم از نظر تاکتیکی به خبی آنها را ناکام گذاشتیم.
 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۱
به قلم ammar
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۲۷۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰