loading
در حال بررسی درخواست شما
مالکیت توپ مثل گذشته امتیاز نمی آورد
مالکیت توپ مثل گذشته امتیاز نمی آورد

مالکیت توپ مثل گذشته امتیاز نمی آورد

آرسنال در این فصل لیگ برتر بطور متوسط 58 درصد مالکیت توپ داشته است و از هشت بازی خانگیشان در قیاس با شش بردی که از نه بازی بیرون از خانه کسب کرده اند پنج بازی را برده اند .

8 تیم از 14 تیم بالای جدول رکورد بیرون از خانه بهتری از بازی های خانگی داشته اند و ونگر معتقد است این موضوع به این دلیل است که تیم ها به بازی کردن روی ضد حملات بهتر مجهز شده اند.

او گفت " بنظر می رسد این موضوع با این گرایش که مالکیت توپ به اندازه گذشته امتیاز نمی دهد ، در ارتباط است.بطور خاص این اولین سالی است که در لیگ برتر ،مالکیت توپ به اندازه گذشته برد نمی دهد که این می تواندتوضیحی برای این واقعیت باشد که در بیرون از خانه تیم ها بهتر کار می کنند.

" چرا ؟ زیرا در بیرون از خانه تیم ها از نظر دفاعی بهتر سازماندهی شده اند ، از لحاظ جسمی بهتر از قبل آماده شده اند.وقتی شما در بیست دقیقه آخر مالکیت توپ را در اختیار داشته باشید همیشه شما بازی را می برید.حال تیم هایی که با همان توانایی ، همان توانایی فیزیکی به بازی ادامه می دهند و آنها از لحاظ جسمی در بیست دقیقه آخر زیاد اذیت نمی شوند.

" انتقال از دفاع به ضد حمله الان خیلی بهتر شده است ، زیرا بازیکنان از نظر جسمی سریع تر شده اند و آنها وقتی در بیرون از خانه بازی می کنند از بازی های خانگی ، بازی بهتری به نمایش می گذارند.

"من در درون شغلم هستم(به کارم مسلطم) ، بنابراین من باید فلسفه ام را حفظ کنم ، همچنین من یک ناظر نیز هستم.مثل شما ، من به سراغ همه آمار بازی می روم و تلاش می کنم بفهمم آیا اینها چیزهای جدیدی هستند ، آیا چیزهای متفاوتی رخ داده که قبلا اتفاق نیافتاده است.

" در این لحظه من به سراغ همه درصد مالکیت ها می روم و درست است که بیشتر و بیشتر است - من فکر میکنم دردهشت بازی از ده بازی گذشته - تیمی که مالکیت توپ کمتری داشته ، برنده بازی بوده است. "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۳
به قلم ammar
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۱۱۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰