loading
در حال بررسی درخواست شما
ماموریت خود را انجام دادیم اما باید تا پایان مبارزه می کردیم
ماموریت خود را انجام دادیم اما باید تا پایان مبارزه می کردیم

ماموریت خود را انجام دادیم اما باید تا پایان مبارزه می کردیم



در مورد بازی...

برایتون تیم خوبی است. آنها کار را برایمان بسیار دشوار کردند. ما کمی شروع آرامی در بازی داشتیم. آنها در نیمه اول تند و تیز تر از ما بودند. در نیمه دوم ما بیشتر در جریان بازی قرار گرفتیم و فرصتهای زیادی را خلق کردیم. برایتون بازی را انجام داد که بسیار مثبت بود ، یک بازی کاملا فنی و آنها امروز روحیه فوق العاده ای داشتند. آنها در سمت راست خود مشکلات زیادی را برای ما ایجاد کردند. در پایان بازی ما کیفیت مضاعفی را در تیم داشتیم که ما را به دور بعدی فرستاد. این یک بازی حذفی هست و شما باید به دور بعد صعود کنید و این همان چیزی بود که انجامش دادیم. ما ماموریت خود را انجام دادیم اما باید تا پایان مبارزه می کردیم.

در مورد شخصیت تیم...

ما نیاز داشتیم گل سوم را بزنیم اما آنها دو مرتبه به بازی برگشتند و شما باید از این بابت به آنها اعتبار بدهید. آنها امروز فوتبال فوق العاده ای انجام دادند و نمایش فوق العاده ای داشتند. شما می توانستید ببینید که چرا آنها توانسته بودند نیوکاسل را حذف کنند.

در مورد ژیرو...

دو گلی که او زد در افزایش اعتماد به نفس او موثر است. در این هفته او چهار گل به ثمر رساند و امروز فرصت های بیشتری برای گلزنی داشت. او در محوطه جریمه حاضر و خطرناک است و حضور فیزیکی او در زمین امروز بسیار مهم بود.

در مورد اینکه به مهاجمی جدید نیاز دارید یا خیر...

به لحاظ کیفی خیر ولی به لحاظ کمٌی شاید اندکی در مضیقه باشیم. در حال حاضر ژروینیو در اینجا حضور ندارد. ما ولکات را دارید که می تواند در مرکز خط حمله بازی کند و البته خود ژیرو.

در مورد اینکه برای جذب مهاجمی جدید تلاش خواهید کرد یا خیر...

شما نمی توانید مهاجمانی را که بتوانند برای ما بازی کنند و ترکیب ما را تقویت کنند در خیابان پیدا کنید! پیدا کردن چنین بازیکنانی در ژانویه دشوار است.

در مورد اینکه پیشنهادی برای استفان یووتیچ ارائه داده اید یا خیر...


خیر.

در مورد اینکه در نیم ساعت پایانی بازی تا چه اندازه از اینکه در ترکیب چرخش داده بودید نگران شده بودید...

بله ، زیرا این یک قمار است که شما انجام می دهید. شما می دانید که آن ممکن است نتیجه عکس بدهد. تعدادی از بازیکنان را خارج از ترکیب گذاشتم اما به طور مثال کازورلا به خاطر دلایل پزشکی بیرون بود. او نمی توانست بازی کند و بازی دادن او تصمیمی بسیار ریسکی بود. روی نیمکت بودن ویلشر نیز کمی به خاطر محافظت از مچ پایش بود.

در مورد اینکه این چرخش برای یک بازی بود یا خیر...


بله اینگونه بود اما با توجه به تعداد بازی هایی که ما انجام می دهیم نمی توانیم در هر بازی با 11 بازیکن ثابت بازی کنیم. ما چهارشنبه با لیورپول و شنبه با استوک سیتی بازی داریم و پس از آن بازیکنان برای انجام بازی های ملی می روند. شما باید بدانید که اگر در ترکیب چرخش دهید و آن جواب ندهد ، به خاطر گرفتن تصمیم اشتباه متهم خواهید شد.

در مورد اینکه از جذب یک هافبک اطمینان دارید یا خیر...

نمی توانم در این باره چیزی به شما بگویم. در رابطه با این جور کارها واقع گرایی مهم است. در حالت واقع گرایانه من نمی توانم به شما بگویم که فردا یا سه شنبه بازیکنی را خواهم خرید. به خریدی نزدیک نیستیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۱/۷
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۸۴۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰