loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه آرسن ونگر پس از تساوی مقابل اورتون
مصاحبه آرسن ونگر پس از تساوی مقابل اورتون

مصاحبه آرسن ونگر پس از تساوی مقابل اورتون


درمورد عملکردتان...
نخستین پاسخ من این است که باید برنده این بازی می شدیم، دومین پاسخ این است که این نتیجه هنوز ما را در موقعیت قدرتمندی در راه رقابت برای حضور در میان چهار تیم برتر نگه می دارد. اساساً بازی بسیار شدیدی از نظر فیزیکی بود، احساس کردم که در نیمه اول داور به هیچ وجه به خوبی برخوردهای فیزیکی تهدید آمیز را کنترل نکرد اما ما از نظر فیزیکی به خوبی واکنش نشان دادیم. ما تعهد خارق العاده ای داشتیم. این کمی برای روانی و شناور بودن بازیمان مضر بود اما ادامه دادیم و تمرکز خوبی داشتیم. تاسفی که من دارم این است که شانس هایی برای گل زدن داشتیم، شاید در تمام کنندگی به جای تکنیک بیشتر از قدرت استفاده کردیم و دومین تاسفی که دارم درمورد تعداد ضربات ایستگاهی که در خانه داشتیم است و هیچ گلی روی آن به ثمر نرساندیم. سوای آن فقط می توانم به تیم به خاطر روحیه و تعهدی که داشت تبریک بگویم.


درمورد خطاهای درن گیبسون...
بله او باید اخراج می شد. من هرگز با داور صحبت نمی کنم، راستش نمی دانم چرا اخراج نشد. او قبل از اولین کارت هم باید یک اخطار دیگر دریافت می کرد.


درمورد تکل های اورتون...
این بخشی از بازی است، ما باید با آن مقابله می کردیم و داور باید تصمیمات درست را بگیرد، سوای آن این یک بازی بسیار شدید ( از نظر فیزیکی ) و مبارزه ای برای هر دو تیم بود. باید به تلاشی که اورتون انجام داد احترام بگذارید، آن ها تصمیم گرفتند که برای ایجاد خلل در بازی ما آن را بسیار فیزیکی کنند و گاهی اوقات کمی به حاشیه می رفت اما داور باید درست تصمیم گیری می کرد. من برای آن اورتون را سرزنش نمی کنم. محافظت کلمه بزرگی است اما آن ها باید تصمیمات درستی بگیرند.


درمورد داشتن شانس هایی برای پیروزی...
نمی خواهم درمورد تمام تصمیمات داور اظهار نظر کنم، با وجود همه اینها ما شانس هایی برای برنده شدن در بازی داشتیم. فقط می توانیم به خودمان نگاه کنیم و در بازی بعد از فرصت هایمان استفاده کنیم. ما روند بسیار قدرتمند و فوق العاده ای داریم بنابراین نمی خواهیم بیش از حد درمورد آنچه که برای ما پیش نرفت شکایت کنیم. بیایید به خودمان نگاه کنیم، در بازی بعد بازگردیم و برنده آن شویم.


درمورد وضعیتتان در جدول...
ما 60 امتیاز داریم و معتقدم مقابل اورتون دو امتیاز از دست دادیم اما اگر بازی های بعدی خود را ببریم به هدفمان خواهیم رسید. تیم های دیگر 58 امتیاز و یک بازی کم تر دارند اما آن ها مقابل یکدیگر نیز بازی می کنند. فقط نمی خواهیم سرنوشتمان به نتایج سایر تیم ها بستگی داشته باشد، مهم ترین چیز این است که در بازی های بعدی خود برنده شویم. باور من همیشه قوی بوده و هنوز هم هست، اطمینان دارم که آن را انجام خواهیم داد. بهترین راه است که همین تلاش را در بازی های بعدی نیز انجام دهیم.


درمورد تعویض گیبس...
او خسته بود، فقط خستگی.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱/۲۸
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۲۸۳ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰