loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه رئیس بعد از بازی با استون ویلا
مصاحبه رئیس بعد از بازی با استون ویلا

مصاحبه رئیس بعد از بازی با استون ویلا

 
در مورد یک هفته خوب...
 
من امروز کمی نگران بودم،زیرا در بازی روز چهارشنبه خیلی خسته شدیم و دیر وقت در صبح پنجشنبه برگشتیم.من می دانستم استون ویلا برای بقا می جنگد و این موضوع شاید به اهمیت کسب امتیاز در مقابل تیمی که اعتماد بنفس کمی داشت می افزود.در نیمه اول ما دو بر صفر بردیم ، من می دانستم نیمه دوم کمی مشکل تر می شود و سپس آنها بخوبی بازی کردند و استون ویلا موقعیت هایی نیز داشت،اما ما نتوانستیم گل سوم را بزنیم.روی هم رفته عملکردی کنترل شده داشتیم و هفته بزرگی برای ما بود.نگران نباشید،من چند هفته بد داشته ام ، بنابراین کمی زمان می برد به توازن برسیم.
 
در مورد رمزی...
 
او عملکردی برجسته داشت.من فکر می کنم البته او بطور طبیعی کمی بیشتر از هافبک مرکزی است و من او را برای مدتی به گوشه کشاندم ، زیرا ما دفعات زیادی دیده ایم که وقتی بازیکن ها به کناره کشانده می شوند نیاز به تکنیک بیش تری دارند . آنها وقتی به میانه میدان برمی گردند بازیکنان بهتری می شوند.
 
در مورد پنجاهمین گل اولیویه ژیرو در لیگ برتر ...
 
من معتقدم او در بالاترین سطح بازی اش قرار دارد و گاهی اوقات او مورد سوال قرار می گیرد( زیر سوال می رود ).در نهایت،آمار به مردم درک این را می دهد که او بازیکن خوبی است.در مورد پتر چک نیازی به آمار نیست، اما در مورد ژیرو به آمار و ارقام نیاز دارد.او بهبود یافته است ، بازی اش را بهتر لینک می کند و وقتی ما دنبال گزینه ای برای مهار توپ های بلند باشیم او گزینه جالبی است.
 
در مورد این که چرا ژیرو زیاد مورد ستایش قرار نمی گیرد...
 
زیرا او بازیکنی سرعتی نیست.او بازیکنی است که بیشتر پشت دروازه بازی می کند و توپ را به سایر بازیکنان می رساند.حرکات انفرادی بدون توپ او تماشایی است.او بازیکن موثری است و بازیکن مهمی برای تیم است.او همچنین قدرت ذهنی قوی دارد.
 
در مورد مصدومان...
 
بیشترین شانس برگشت را الکسیس دارد.ما فکر می کنیم که مردم فکر می کنند او برای بازی با منچسترسیتی آماده نخواهد بود اما الکسیس ، الکسیسه،شما هرگز نمی دانید.
 
در مورد رمی گارد...
 
تیم او روحیه خوبی دارد و آنها از نظر اعتماد بنفس کمی پایین هستند.اما من معتقدم او وظیفه اش را امروز خوب انجام داده است.افرادی که در آرسنال با او کار کرده اند او را می شناسند.من فکر می کنم او کارش را خوب انجام خواهد داد و به زمان بیش تری نیاز دارد.هم اکنون زمان دشواری است که به لیگ برتر برسیم اما من او را تشویق کردم به لیگ برتر بیاید ، زیرا او باهوش و با کیفیت است،او بینش و شخصیت خوبی دارد.
 
در مورد این که آیا استون ویلا در لیگ برتر خواهد ماند...
 
شما می دانید که پیش بینی کردن آن دشوار است.ما هر سال می بینیم تیم هایی که برای بقا می جنگیدند قبل کریسمس در این وضعیت بودند و ما می گفتیم "آنها واقعا هیچ شانسی ندارند". امسال یکی از این تیم ها لسترسیتی بود، بنابراین این دلیل کاملی برای سقوط نیست.
 
در مورد منچستر سیتی ...
 
اجازه دهید فردا ببینیم.ما فردا بازی چلسی در مقابل لسترسیتی را در لیگ برتر می بینیم و اگر لستر سیتی تیم چلسی را شکست دهد در کریسمس شانس خوبی برای صدرنشینی خواهد داشت.بازی با منچستر سیتی بازی بزرگی است و ما می خواهیم سیتی را در خانه شکست دهیم.هم اکنون هشت روز برای آماده شدن وقت داریم و ما می توانیم خودمان را ریکاوری کنیم و آماده شویم.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۹/۲۲
به قلم ammar
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۴۰۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰