loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه ونگر پس از تساوی برابر ساندرلند
مصاحبه ونگر پس از تساوی برابر ساندرلند

مصاحبه ونگر پس از تساوی برابر ساندرلند

در مورد نتیجه نا امید کننده...

ما با روحیه خوبی بازی کردیم.ما جدی بودیم و تلاش کردیم.از نظر فیزیکی مشکلی نداشتیم اما ما فاقد هوشیاری و تسلط در محوطه جریمه حریف بودیم.چند شانس داشتیم،نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.ساندرلند در برابر ما مثل همیشه با همان شیوه بازی میکرد،در یک سوم انتهایی زمین و به صورت کاملا دفاعی ،و اگر شما به اندازه کافی سریع نباشیدتا در اوایل بازی تفاوت ایجاد کنید کار دشوار میشود.آنها به خوبی دفاع کردند،آنها در کل بازی به خوبی دفاع کردند.و ما فاقد چیزهایی بودیم-هوشیاری و همچنین کیفیت و دقت در پاسهایی نهایی که داده میشد.

در مورد بازیکنان جدید...

البته،این تفاوت زیادی ایجاد میکند.فرمول ما در مورد استفاده از سه مهاجم کار نکرد و به خوبی تعادل نداشتیم.به اندازه کافی موقعیت ایجاد نکردیم زیرا آنها خط هافبک نا را مسدود کرده بودند.بعد از آن کار برای ما دشوار شد.ما باید در منطقه جریمه حریف خلاقتر ظاهر میشدیم.

در مورد کازورلا...

من فکر میکنم سخت گیرانه نباشد که از او راضی باشیم زیرا او چهارشنبه شب نیز بازی کرده بود،در کل بازی مقابل پورتوریکو.اساسا همه شانسها را او ایجاد کرد.

چرا باشگاه با فروش سانگ موافقت کرد...

چون ما ویلشر را در راه بازگشت داریم،معتقدم او تا یک ماه و نیم دیگر بازمیگردد.ما دیابی را نیز داریم همچنین بازگشت روزیسکی چندان دور نیست و ممکن است هافبک دیگری را خریداری کنیم.شما باید کمی صبور باشید(در مورد خرید جدید)

در مورد بازیکنانی که در اوج باشگاه را ترک میکنند...


این خسته کننده است،ما آموخته ایم که با آن مقابله کنیم.من معتقدم پتانسیل مالی عظیم باشگاههای دیگر باعث ایجاد تفاوت میشود.


در مورد جانشینی ونپرسی...

ممکن است مردم درست بگویند(در مورد اینکه او تفاوت ایجاد میکرد)ممکن است آنها اشتباه کنند.شما نمی توانید آن را بررسی کنید.ما در خانه با وجود ونپرسی نیز مساوی کردیم.ما برخی از بازیها را با وجود خوب بودن ونپرسی از دست دادیم.این درست است که او در فصل گذشته در هر بازی چیز خاصی ارائه میکرد.من هرگز منکر نمیشوم که ما یک بازیکن با کلاس جهانی را از دست دادیم که جایگزینی آن بسیار دشوار است.

احساس میکنم پودولسکی هنوز از نظر جسمانی آماده نیست امااو بازیکن با کیفیتی است.و شما ژیرو را میبینید که وقتی در زمین حضور دارد خودش را در موقعیت قرار میدهد.منچستر یونایتد به همه جا نگاه کرده بود،اگر آنها بازیکن دیگری را نخریدند و ونپرسی 29 ساله را خریدند به این دلیل است که آنها متوجه شدند پیدا کردن چنین کیفیتی در بازار دشوار است.

در مورد شانس که ژیرو از دست داد...

ژیرو شانس خوبی داشت که بر روی پای راستش قرار گرفت.فکر میکنم زمان بیشتری برای فکر کردن نیاز داشت و البته ما انتظار داریم او در این موقعیتها گلزنی کند.

در مورد داشتن تعادل درست در خط حمله...

این در برخی از بازیها کار میکند،در برخی نه.ما در فصل گذشته فرمولی متفاوت داشتیم و تعادل همیشه درست نبود، اما در بازی امروز ما شاید نیاز داشتیم به بازیکنان خلاق بیشتری تا در منطقه جریمه حریف دقیقتر باشند.به مهاجمان ما فضای زیادی ندادند،هر موقعیتی بوجود آمد توسط هافبکهای ما بود.

در مورد اینکه چرا سانگ باشگاه را ترک کرد...

او ابراز تمایل کرد که به بارسلونا برود.

در مورد از دست دادن فرصت در برابر ساندرلند..

البته،این همیشه نا امید کننده است که بازی را که زمان زیادی از آن را در اختیار دارید کمترین امتیاز را بگیرید.شما باید محاسبه کنید که در طول فصل دو یا سه بازی را مساوی میکنیداما شما نمی خواهید آن اولین بازیتان باشد.شخصا ترجیح میدهم اولین بازی خارج از خانه باشد.

در مورد نشان دادن صبر و شکیبایی پس از خروج ونپرسی

احساس میکنم زمانی که شما به زمین فوتبال میروید،شما در مورد بازیکنانی که وجود ندارند فکر نمیکنید.شما تلاش میکنید زمانی که توپ را در اختیار دارید پاس خوبی فراهم کنید.بقیه چیزها بهانه معتبری نیست.ما فرصت داشتیم با توپ سریعتر کار کنیم .امروز به نظر من پاسکاری ما به اندازه کافی سریع نبود.این لزوما به رابین ربط ندارد.

در مورد بنتنر...
او به احتمال زیاد میرود،بله.در هرحال تا کنون هیچ معامله ای انجام نشده است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۵/۲۸
به قلم Miladarsenal
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۶۰۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰