loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه ونگر پس از تساوی برابر لیورپول
مصاحبه ونگر پس از تساوی برابر لیورپول

مصاحبه ونگر پس از تساوی برابر لیورپول

 
در مورد مثبت بودن کلین شیت...
 
بله، نتیجه گیری خوبی انجام دادید.
 
در مورد این که گل آرون رمزی به اشتباه مردود اعلام شد...
 
بله. نمی توانم غیر از این بگویم. گلی عادی بود. مقطعی از بازی بود که بیشترین مشکلات را در دفاع داشتیم اما گلی عادی بود. نمی توانم ببینم چرا مردود شد. واضح بود و از این جنبه لیورپول نمی تواند شکایتی داشته باشد.
 
در مورد این که آیا با داور صحبت کردید...
 
بله. توضیحی نخواستم. چه چیزی را عوض می کند؟ مسئله تصمیم گیری است و او تصمیم اشتباه را گرفت. همان موقع بازی می توانستم ببینم که در آفساید نبود. حرکتش را از پشت مدافع همراهش آغاز کرد. از جایی که بودم می توانستم ببینم اما فکر کردم شاید در تلویزیون زاویه متفاوتی وجود داشته بود. اما متفاوت نبود و باید بگویم لیورپول در نیمه اول خوب بازی کرد. از نظر دفاعی متزلزل بودیم و توپ های زیادی به آنها دادیم. دردسر زیادی برای خودمان درست کردیم و با این حال در نیمه اول هم فرصت هایی داشتیم.
 
در مورد پیتر چک...
 
در آن مقطع، او فوق العاده بود.
 
در مورد از دست دادن دو مدافع مرکزی قبل از بازی...
 
چمبرز و گابریل تجربه بازی کنار هم را نداشتند یک روز زمان داشتند و با این حال ما گل نخوردیم. پیتر چک دو یا سه بار در نیمه اول نجاتمان داد. فکر می کنم در نیمه دوم باید بازی را می بردیم. کمی بدشانس بودیم و از نظر فیزیکی و به صورت تیمی تمام کردن آنچه شروع کرده بودیم قدری کمبود داشتیم. بازی ما در یک سوم آخر زمین هنوز به اندازه کافی روان نیست و به این خاطر بود که گل نزدیم. بازی با وستهام اثری در ذهن ما بر جا گذاشت و مهم بود امشب بازنده نباشیم زیرا می توانستید ببینی برای ما یک شوک بود و مهم بود آن بازی را سیستم خود خارج کنیم.
 
در مورد گل نزدن در خانه...
 
دوام نخواهد داشت. این یک حقیقت است من قبول دارم، اما باور دارم می دانیم می توانیم گل بزنیم و گل ها بازخواهند گشت.
 
در مورد پر مرتساکر و لورن کوشلنی...
 
مرتساکر بیمار است. چه مدت طول می کشد؟ نمی دانم. کوشلنی مشکلی در ناحیه کمرش دارد. باید بگویم هر دو مدافع مرکزی ما در نیمه دوم خوب بازی کردند.
 
در مورد واکنش کالوم چمبرز...
 
واکنش خوبی داشت. برایش مهم بود. تعجب می کنید بدون از دست دادن اعتماد به نفس رقابتی چقدر می تواند برود. در نیمه دوم خوب کار کرد. او بازیکن خوبی است و قوی تر خواهد شد با این باور که لحظه های دشواری داشت می تواند قوی تر شود.
 
در مورد اینکه آیا وسوسه شده بودید تا بین دو نیمه کالوم چمبرز را تعویض کنید...
 
شما همیشه وسوسه می‌شوید ولی من داشتم به این فکر می‌کردم که آیا بازیکنی تهاجمی به زمین بفرستم یا نه. می‌دانستم مهمترین مسئله برای ما 0-0 تمام کردن نیمه نخست است. می‌دانستیم نیمه دوم می‌تواند متفاوت باشد.
 
در مورد اینکه آیا متکبرانه است که یک هافبک دفاعی جذب نکنید...
 
من نمی‌دانم این موضوع چه ربطی به تکبر دارد. شما می‌توانید هر چیزی را به این موضوع نسبت دهید. من اینجا هستم بنابراین کاملا به همه چیز اشراف دارم و سعی می‌کنم کارم را خوب انجام دهم و این تمام کاری است که سعی می‌کنم انجام دهم. برای 20 سال است که دارم این کار را در انگلستان انجام می‌دهم. پس از آن قضاوت را به سایرین واگذار می‌کنم تا کیفیت کار من را ارزیابی کنند.
 
در مورد اینکه آیا آرسنال به هافبک‌های قدرتمند بیشتری نیاز دارد...
 
هرکس نظری دارد و البته این حق را دارد که نظر بدهد. من می‌توانم به شما ثابت کنم این نظر لزوما درست نیست ولی بیایید امشب وارد این بحث نشویم. وقتی برنده نشوید، یعنی کارتان را درست انجام نداده‌اید و مردم همیشه دلایلی برای آن پیدا می‌کنند ولی آیا این دلایل خوب هستند؟ فکر می‌کنم تجربه و هوش کافی را دارم تا بفهمم چه زمانی درست هستند و چه زمانی غلط.
 
در مورد به بازی آوردن ولکات به جای ژیرو...
 
یک تصمیم کاملا تاکتیکی بود.
 
در مورد روان نبودن بازی آرسنال در یک سوم دفاعی حریف...
 
بُرندگی کمی در بعضی از بازیکنان وجود نداشت. می‌خواهم به لیورپول هم اعتبار بدهم. آنها خوب دفاع کردند، خیلی سریع ما را تحت فشار می‌گذاشتند و ما هم در جا به جایی مشکل داشتیم. در نیمه دوم مالکیت کامل داشتیم ولی تا لحظه‌ای که گل نخست را نزنید، حریف از دفاع خارج نمی‌شود. شانس‌هایی داشتیم ولی هنوز کمی کمبود نگرش خود به خودی برای تمام کردن کاری که آغاز کرده‌ایم را داریم.
 
در مورد اینکه نداشتن بُرندگی تا چه اندازه ناامید کننده است...
 
باید تصدیق کنم که لیگ را معمولی آغاز کرده‌ایم چون پس از 2 بازی خانگی، فقط 4 امتیاز داریم. شاید سخت‌ترین بازی را در خارج از خانه برنده شدیم. هنوز نتوانسته‌ایم در خانه گلزنی کنیم.
 
در مورد شایعات نقل و انتقالات...
 
داستان تمام شده است ولی هر هفته و پشت سر هم داستان‌هایی ساخته شده‌اند. ما کاری در قبال این شرایط نمی‌توانیم انجام دهیم. وقتی بازیکنی قرارداد دارد، باشگاه مسئول آن بازیکن است و تصمیم می‌گیرد، بارها این را گفته‌ام. ما می‌خواهیم مسئول بازیکنانی باشیم که با ما قرارداد دارند. امشب ویلشر و ولبک را نداشتیم و الکسیس هم هنوز کاملا در بهترین شرایط نیست. می‌دانیم که می‌توانیم گلزنی کنیم و این کار را خواهیم کرد.
 
در مورد دنی ولبک...
 
اگر همه چیز خوب پیش برود، پس از وقفه بازی‌های ملی، می‌تواند اینجا باشد.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۶/۳
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۱۷۵ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰