loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه ونگر پس از تساوی برابر منچستر یونایتد
مصاحبه ونگر پس از تساوی برابر منچستر یونایتد

مصاحبه ونگر پس از تساوی برابر منچستر یونایتد

 
در مورد نتیجه...
 
احساس کردم عملکرد دفاعی مستحکمی داشتیم ولی از نظر تهاجمی بهتر بودیم. در مقاطعی از بازی سبک رو به جلو همیشگی را نداشتیم، به اندازه کافی بُرنده نبودیم، به اندازه کافی شناور بازی نکردیم و منچستر یونایتد هم به خوبی راه ما را سد کرده بود. آنها به خوبی سازماندهی شده بودند. در نیمه نخست احساس کردم فضا برای خطرناک ظاهر شدن داریم ولی در 20 دقیقه ابتدایی نیمه دوم اصلا نتوانستیم بازی کنیم. پس از آن منچستر یونایتد با شایستگی پیش افتاد ولی پس از آن افت کردند و به ما اجازه دادند مالکیت توپ را بگیریم. توانستیم به بازی برگردیم – بازگشت خوبی داشتیم و گلی عالی به ثمر رساندیم.
 
در مورد اینکه چرا آرسنال در حمله به زحمت افتاد...
 
نمی‎دانم، سخت است که توضیح بدهم. شاید مانع ذهنی وجود داشت چون برای مدتی شرایط در زمین یونایتد برای ما خوب پیش نرفته بود. آیا کمی خستگی ناشی از بازی‎های ملی وجود داشت؟ نمی‎دانم. بعضی از بازیکنان پنجشنبه شب به ما ملحق شدند و ما جمعه صبح به منچستر رفتیم برای بازی شنبه ظهر. مدت کوتاهی برای استراحت است ولی فکر نمی‎کنم دلیلی برای توضیح به زحمت افتادن ما در حمله باشد. منچستر یونایتد هم خیلی خوب دفاع کرد.
 
در مورد ادعای یونایتدها برای گرفته نشدن پنالتی...
 
فکر نمی‎کنم پنالتی بوده باشد ولی از ادعای آنها تعجب نکنید. مورینیو خواهد گرفت که آن صحنه پنالتی بود به همین خاطر زیاد تعجب نکنید.
 
در مورد اینکه متئو دارمیان اخراج نشد...
 
این تصمیم داور بود. بازی آسانی برای داوری نبود چون برخوردهای زیادی وجود داشت. در مجموع فکر می‎کنم بازی منصفانه‎ای بود. 
 
در مورد الیویه ژیرو و الکس اکسلید چمبرلین...
 
آنها به صورت تعویضی به بازی آمدند و خوب کار کردند. بارها در این فصل بازیکنان تعویضی روی گل‎ها موثر بوده‎اند و این نشان می‎دهد چیزی قابل توجه در این ترکیب وجود دارد. اتحادی عالی و ماهیتی چابک در تیم هست بعلاوه یک نگرش تسلیم ناپذیری. می‎دانیم که می‎توانیم در حمله‎ها بهتر کار کنیم.
 
در مورد جنگیدن الیویه ژیرو برای جایگاه‎اش...
 
من او را به عنوان یک بازیکن ثابت در نظر می‎گیرم. او پس از یورو فرصت استراحت زیادی داشت، پس از آن مصدوم شد و حالا برای چند بازی است که بازگشته. درست است که شروع نکردن دو بازی گذشته کمی برای او ناامید کننده بود ولی این طبیعی است چون حالا آماده است که بازی کند. راه حل بازی کردن الکسیس در غیاب او به خوبی جواب داد و حالا دو گزینه در خط حمله دارم. الیویه ژیرو در هر صورت در بین گزینه‎های بازی کردن است چون الکسیس در کناره‎ هم می‎تواند بازی کند. الویه فقط می‎تواند در مرکز بازی کند – گاهی می‎توانم هر دو را با هم بازی دهم.
 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۸/۳۰
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۰۳۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰