loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه ونگر پس از پیروزی برابر منچستر سیتی
مصاحبه ونگر پس از پیروزی برابر منچستر سیتی

مصاحبه ونگر پس از پیروزی برابر منچستر سیتی

در مورد عملکرد تیم...
به نظرم در نیمه اول و تا زمانی که شرایط بدنی به ما اجازه می داد عملکرد کامل و بی نقصی از خودمان نشان دادیم. در نیمه دوم اتحاد تیمی و همچنین زدن گل سوم خیال ما را راحت کرد. به خوبی دفاع کردیم، به نسبت نیمه اول توپهای بیشتری لو دادیم و دوندگی و حرکاتمان کمتر شد اما روحیه و انسجام تیمی خود را حفظ کردیم. نیمه اول بسیار هیجان انگیز بود.

در مورد انتظار برای شروع لیگ برتر...
برد در بازی امروز به ما پیش زمینه مثبتی می دهد اما حالا لیگ برتر شروع خواهد شد و ما باید در خانه و در یک داربی به میدان برویم، همچنین ما مقابل کریستال پالاسی بازی خواهیم کرد که حریف راحتی نیست. یک بازی کاملاً متفاوت در پیش خواهیم داشت. پس بگذارید متمرکز بمانیم و به خوبی برای آن بازی آماده شویم. به هر حال برد در بازی امروز مهم بود.

در مورد مهم بودن بازیهایی مثل جام خیریه...
شما می خواهید در این بازیها برنده شوید و نمایش های با کیفیتی از خود ارائه کنید. به نظر من برد در این بازی برای اعتماد به نفس تیم خوب بود اما نکته مهم تر ارائه عملکردی با کیفیت در بازی است. اینکه امروز توانستیم در زمانهای زیادی از بازی کیفیت خوبی از خود نشان دهیم مایه آرامش است.

در مورد شکست دادن یکی از چهار تیم برتر لیگ...
به همین خاطر است که نباختن در این بازی برای ما مهم بود. می دانیم که فصل گذشته مقابل تیمهایی به جز شش تیم بالای جدول ثبات خوبی در نتیجه گیری داشتیم ولی در مقابل شش تیم برتر ضعیف کار کردیم. سال قبل از آن اوضاع کاملاً متفاوت بود. امیدوارم این فصل از هر دو جنبه خوب کار کنیم.

در مورد بازی کردن کالوم چمبرز در پست دفاع میانی...
وقتی او را خریدم توانایی بازی در این پست را در او دیدم و او را هم در این پست بازی می دهم. برای یک بازیکن 19 ساله او عملکرد خیره کننده ای از خود نشان داد. عملکردهایی این چنینی بسیار امیدوار کننده هستند. تحسین برانگیز است چون او سابقه چندانی در بازی در این پست ندارد، او دفاع راست بود و من فکر می کنم اگر همه چیز خوب پیش برود او آینده درخشانی پیش روی خود خواهد داشت.

آیا چمبرز می تواند برای مرتساکر رقابت ایجاد کند...
او می تواند برای هر دو مدافع میانی ما چالش و رقابت ایجاد کند. شما نمی توانید در کل فصل با فقط دو مدافع میانی بازی کنید، این یعنی در این فصل به او بازی خواهد رسید. همچنین شما مونرئال را هم در یکی دو بازی در این پست دیدید و او هم خیلی خوب کار کرد.

آیا خرید چمبرز با جدایی ورمالن ارتباطی داشت...
من قبل از پایان فصل قبل به ورمالن اجازه خروج دادم چون او مرتب بازی نمی کرد. او به طور شگفت انگیزی در تمام طول فصل نگرشی خیره کننده و رفتاری خوب از خود نشان داد. نگه داشتن بازیکنی در این سطح آن هم زمانی که مرتب به آنها بازی نمی رسد کار دشواری است. من بسیار قدردان او هستم و بهترین آرزوها را برایش دارم چون او حتی زمانی هم که بازی نمی کرد رفتاری بسیار عالی داشت.

در مورد چمبرز...
من به هر حال او را می خریدم چون او می تواند به عنوان دفاع راست، دفاع میانی و هافبک میانی بازی کند.

در مورد خرید جایگزین برای ورمالن...
چیزی که در سر من می گذرد این است که چمبرز جزو سه مدافع برتر ماست و اگر بتوانم مدافع دیگری پیدا کنم او را خواهم خرید. اما پیدا کردن مدافعی با این کیفیتی کار آسانی نیست، چون شما ورمالن را می بینید که ما را ترک کرد و دو باشگاه بزرگ به دنبال او بودند. این بدان معناست که باشگاه ها همه جا را به دنبال بازیکن می گردند و پیدا کردن بازیکنان با کیفیت کار آسانی نیست.

در مورد گشتن برای پیدا کردن مدافع چهارم...
شما با عملکردتان می توانید در تیم جایگاه به دست آورید، باید این را قبول کنید. در شرایطی که بازیکنان شما انتخاب کرده اند که برای به دست آوردن جایگاه خود رقابت کنند چه کسی بازی خواهد کرد؟ من نمی توانم چیزی به شما بگویم. اما شاید بازیکنی که بتواند در دو یا سه پست مختلف بازی کند بیشتر به درد ما بخورد.

در مورد عملکرد دبوشی و الکسیس...
دبوشی عالی بود، سانچز شاداب بود، البته او هنوز از نظر بدنی کاملاً آماده نیست اما دیدن بازی او هیجان انگیز بود. او همواره خطرناک بود و تهدیدی برای حریف به حساب می آمد و این موضوع در ضد حملات کیفیت بالایی به ما می دهد.

الکسیس در چه پستی بازی خواهد کرد...
او می تواند در هر دو جناح راست و چپ بازی کند.

کاپیتان های تیم چه کسانی خواهند بود...
1- آرتتا 2- مرتساکر

در مورد ویلشر...
او خوب است.

در مورد گیبس...
او هم خوب است. امروز عملکرد خوبی داشت، دوست ندارم او را فراموش کنم چون به نظر من او امروز بسیار عالی بود.

در مورد گزینه های هجومی اش در این فصل...
مطمئناً حالا به نسبت چند سال اخیر گزینه های هجومی بیشتری دارم، سه، چهار، پنج سال پیش ما هر سال یک بازیکن بزرگ از دست می دادیم. در دو سال اخیر اوزیل و سانچز را به تیم اضافه کرده ایم پس قطعاً توانسته ایم تیم را تقویت کنیم. البته که من بسیار جاه طلب هستم اما در عین حال محتاط نیز هستم چون تجربه خوبی دارم. من به بقیه تیمها هم نگاه می کنم که خود را تقویت کرده اند و تماشای لیگ برتر در این فصل جالب خواهد بود چون همه تیمهای بزرگ قدرتمند خواهند بود.

در مورد آخرین باری که چنین رقابتی برای جایگاه اصلی در تیم وجود داشت...
نمی دانم، من خیلی به گذشته فکر نمی کنم، همواره به آینده نگاه می کنم.

در مورد بردن دو جام در عرض 85 روز...
من دوست دارم هر هفته یک جام برنده شوم اما متاسفانه این غیر ممکن است. پس بیایید فقط در بازی بعدی پیروز شویم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۵/۱۹
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۸۹۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰