loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه ونگر پس از پیروزی مقابل نوریچ
مصاحبه ونگر پس از پیروزی مقابل نوریچ

مصاحبه ونگر پس از پیروزی مقابل نوریچ


در مورد بازگشت به بازی...
هر طور که بود این کار را انجام دادیم، با توجه به شرایطی که بازی داشت انتظار نداشتیم 1-0 عقب بیفتیم چون بازی در اختیار ما بود و چند شانس را از دست داده بودیم. می دانستیم نوریچ در ضربات ایستگاهی قدرتمند است و آنها ما را تنبیه کردند. بعد از دریافت گل باید روحیه خوبی از خودمان نشان می دادیم و از نظر روانی خودمان را کنترل می کردیم. ما در هر دو کار موفق بودیم و در نهایت بردی که شایسته آن بودیم را کسب کردیم. ولی باید به نوریچ هم اعتبار دهیم، آنها بسیار خوب بازی کردند و اگر همیشه اینگونه بازی کنند سقوط نخواهند کرد. آنها به خوبی دفاع کردند و برای ما مشکل ساز شدند. ما فرصتهایی را از دست دادیم و مهم بود که پس از دریافت گل ورق را برگردانیم و موفق به انجام این کار شدیم.

در مورد صحنه اعلام پنالتی...
راستش صحنه را ندیدم ولی همه به من می گویند که پنالتی بود. تصاویر تلویزیونی تصمیم داور را تایید کردند. شاید آن صحنه کرنر نبود ولی به من گفتند ضربه آزادی که منجر به گل نوریچ شد هم خطا نبود.

در مورد تعویض ها...
بله، آنها تاثیر گذار بودند. آنها با روحیه و نگرش خوبی وارد زمین شدند. وقتی نوریچ خسته شد آنها تفاوت ایجاد کردند.

در مورد عملکرد دفاعی نوریچ...
آنها به ما اجازه بازی ندادند. در چنین بازیهایی شما باید تیم حریف را باز کنید و برای این کار شما نیاز به زدن گل دارید. ما در انجام این کار موفق نبودیم و در این شرایط شما با خودتان فکر می کنید که نباید هیچ اشتباهی مرتکب شوید پس به طور نا خودآگاه آرامش روانی خود را از دست می دهید و کار برایتان سخت می شود.

در مورد صعود به رده سوم جدول...
در حال حاضر رتبه در جدول اهمیت ندارد. چیزی که مهم است حفظ روند کنونی و ثبات در کسب پیروزی هاست. جایگاه تیمها در جدول در این موقع از فصل معنای خاصی ندارد. جدول این را نشان می دهد که ما چند تیم به هم نزدیک هستیم و تیمی که ثبات بیشتری داشته باشد موفق خواهد شد. در حال حاضر ما این ثبات را داریم و می خواهیم روی آن متمرکز بمانیم. سه شنبه شب یک بازی بزرگ دیگر داریم و فرصت خوبی در اختیار ماست تا از آن استفاده کنیم.

در مورد بازگشت جک ویلشر...
او به سختی تلاش کرد، او از چهارشنبه در تمرینات کامل تیم بود. ولکات هم از جمعه به تمرینات اضافه شده بود. در رختکن فکر کردیم ویلشر برای یک ساعت بازی کردن آماده است، ضمناً روزیسکی هم که هفته گذشته بازی کرد به علت مصدومیت در اختیار نداشتیم. شاید اگر روزیسکی را در اختیار داشتم برای بازی روی جک حساب نمی کردم. من نمی خواستم سازمان تیمی که در بازیهای قبل موفق بود را تغییر دهم پس تصمیم گرفتم از ویلشر در پست هجومی تر استفاده کنم.

در مورد لوکاس پودولسکی...
اینکه پودولسکی، ولکات و چمبرلین را روی نیمکت داشته باشید یک نعمت است. ما در یک بازی خانگی یک نیمکت با کیفیت از بازیکنان هجومی داشتیم، پس وقتی تحت فشار هستید این بازیکنان به شما کمک می کنند.

در مورد جایگاه پودولسکی در تیم...
ببینید که او پس از ورودش به زمین چگونه بازی کرد. وقتی یک بازیکن سه بازی در ترکیب نیست روزنامه ها شروع به داستان سرایی می کنند، ولی به نظر می رسد او از بودن در اینجا خیلی خوشحال است.

در مورد اینکه تیم چگونه اعصاب خود را کنترل کرد...
کنترل اعصاب نکته بسیار مهمی است و فکر می کنم در برد امروز تعادل بین کیفیت و هوشیاری بازیکنان نکته مهمی بود. در نهایت وقتی بازی را 1-0 عقب بودیم کار احمقانه ای انجام ندادیم و به بازی خودمان ادامه دادیم. این جنبه از بازی بسیار مهم خواهد بود.

در مورد تصمیمات داوری...
مهم نیست به نفع چه تیمی، شما می خواهید داورها تصمیمات درستی اتخاذ کنند. سوال اصلی این است که آیا آن صحنه پنالتی بود یا خیر. اگر پنالتی بود مهم نیست به نفع چه تیمی. اگر بخواهید چنین بحثهایی را مطرح کنید باید تک تک تصمیمات داورها را مورد قضاوت قرار دهید. سوالی که شما باید بکنید این است که آیا آن صحنه پنالتی بود یا نه و همه به شما پاسخ مثبت خواهند داد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱/۲۴
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۶۵۶ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰