loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه ی آرسن ونگر پس از پیروزی برابر ویتنام
مصاحبه ی آرسن ونگر پس از پیروزی برابر ویتنام

مصاحبه ی آرسن ونگر پس از پیروزی برابر ویتنام



در مورد بازی...

مسابقه ای بود که با سرعت و روحیه خوبی برگزار شد. البته که برای ما هم آماده سازی خوبی برای فصل جدید بود. ویتنام کار را سریع و با قدرت آغاز کرد و دقایق ابتدایی متعلق به آنهابود. اما پس از آن در اولین فرصتمان گل زدیم و امروز گل های خوبی به ثمر رساندیم. ما با سرعت خوبی بازی کردیم و در مجموع شب بسیار مثبتی بود. ویتنام کیفیت خوبی دارد و من فکر می کنم آنها در خط دفاع کمی از سرعت ما ضربه خوردند. در مجموع فکر می کنم آنها در خط میانی خیلی خوب بودند. کاپیتان آنها [پام تان لونگ] مرا تحت تاثیر قرار داد. از حالا به بعد نتایج ویتنام را در آرسنال دنبال خواهیم کرد.

در مورد مرد دونده...

ما در شهر از یک پاگودا بازدید کردیم و هواداران پشت سر اتوبوس ما می دویدند. او کسی بود که حاضر نشد تسلیم شود و پشت سر ما دوید. در داخل ماشین همه شروع به تشویق او کردند و به عنوان پاداش تلاشش او را داخل اتوبوس آوردیم و به او تبریک گفتیم. او بسیار قوی بود و اکنون در ویتنام او یک ستاره است.

در مورد فوتبال ویتنام...

قضاوت کردن بر اساس یک بازی بسیا دشوار است اما باور دارم انها تکنیک و تحرک خوبی دارند و در خط دفاعی مقابل خط حمله ما دچار مشکل شدند. به طور اساسی آنها کیفیت لازم را دارند و دیدن شادی و شور و شوق آنها بعد از گلزنی عالی بود. این یکی از معدود دفعاتی بود که در عمرم از گلزنی حریف لذت بردم. لحظه خارق العاده ای در ورزشگاه بود و جمعیت حاضر شور و اشتیاق بسیار زیادی داشت و البته که آنها شایسته ی این شادی بودند.

در مورد اینکه آرسنال چه چیزی از این بازی به دست آورد...

ابتدا یاد گرفتیم با سرعت بالا باز کنیم زیرا این یک بازی سرعتی بود. از نظر فیزیکی کمی دچار مشکل شدیم زیرا دو روز گذشته را سخت تمرین کردیم و امروز هم تمرین کردیم. شرایط و آب و هوا برای ما سخت بود و ما آموختیم در حالی که سختی می کشیم تمرکزمان را هم برای بالا نگه داشتن سطح بازیمان حفظ کنیم.

در مورد چشم انداز بازگشت به ویتنام...

امیدوارم. می خواهیم کیفیت بازی مان را تا حد ممکن با طرفداران تقسیم کنیم. احساس کردیم اینجا در ویتنام مردم از بازی ما لذت می برند و اینکه ما اینجا افراد زیادی را دیدیم که عاشق باشگاه هستند ما را تحت تاثیر قرار داد. این ما را خیلی خوشحال کرد. آنچه مرا تحت تاثیر قرار داد استقبال گرم و نگرش افراد بود. همه نماینده ها با استقبال خود ما را بسیا تحت تاثیر قرار دادند.

قطعا تلاش می کنیم به اینجا بازگردیم زیرا تجربه ی مثبتی کسب کردیم، اما من تنها کسی نیستم که در این مورد تصمیم می گیرد. ویتنام هم باید بخواهد که ما برگردیم. فوتبال همیشه رو به جلو می رود و پیشرفت می کند. آنچه امروز در بازی ما مهم بود، چون این یک رقابت بین المللی بود، سرعت پیشرفت بود. معتقدم همانند اندونزی قدم بعدی برای ویتنام هم این است که ابتدا خود را در رقابت های آسیایی مطرح کنند و یک بار به جام جهانی صعود کنند. چنین اتفاقی تاثیر بزرگی در بازی فوتبال ویتنام خواهد داشت. اکنون آنها پایه های لازم را دارند، مانند زمانی که من در سال 1995 تا 96 در ژاپن بودم و این امکانات وجود داشت. آنها باید بازیکنان خود را پرورش بدهند.

نویسنده : علی ارشدی

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۴/۲۸
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۵۴۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰