loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه ی ونگر پس از پیروزی برابر منچستر سیتی
مصاحبه ی ونگر پس از پیروزی برابر منچستر سیتی

مصاحبه ی ونگر پس از پیروزی برابر منچستر سیتی


درمورد پیروزی...
از جانب هر دو تیم بازی خوبی از نظر شدت و سختی بود و هر دو تیم واقعاً تمام تلاش خود را انجام دادند، ما نظم تاکتیکی خوبی داشتیم. از بیشتر جنبه های بازی خودمان رضایت دارم اگرچه هنوز باید روی بعضی از جنبه ها کار کنیم. به طور کلی از نظر جنبه تاکتیکی و نگرش مثبت بودیم، گل هایی به ثمر رساندیم، فرصت هایی ایجاد کردیم و به طور پیوسته کاملاً تمرکز داشتیم و این خوب است.


درمورد افزایش اعتماد به نفس...
بدیهی است که این پیروزی اعتماد به نفس ما را بالا خواهد برد، همیشه باید تعادل خوبی میان سطح اعتماد به نفس و ضرورت های خود پیدا کنید و معتقدم به این هدف دست پیدا خواهیم کرد؛ زیرا این تیم نگرش خوبی دارد. اکنون بازیکنانمان را که به اردوی تیم های ملی می روند از دست می دهیم و فقط پنجشنبه باز میگردند که از پنج شنبه تا شنبه زمان کمی داریم تا برای دیدار نخست خود آماده شویم. ما بازی های مهمی در پیش داریم زیرا ابتدا مقابل استون ویلا در خانه بازی می کنیم و سپس در لیگ قهرمانان، بنابراین مهم است که اکنون بازیکنانمان را از دست ندهیم.


درمورد ویلشر...
قبل از بازی تصمیم گرفتم که فقط 45 دقیقه به او بازی بدهم؛ زیرا می خواهم او را به تدریچ به اوج آمادگی برسانم و او چهارشنبه شب انگلیس را در دیدار مقابل اسکاتلند همراهی خواهد کرد که آن هم یک بازی بسیار طاقت فرسا خواهد بود.


آیا ویلشر به تیم ملی ملحق می شود...
بله


درمورد حمایت هواداران در فنلاند...
نگاه کنید، من کاملاً از اینکه در اینجا چقدر محبوب هستیم شگفت زده ام، این احساس بسیار خوبی است. دوست دارم که ببینم جایگاه تماشاگران قرمز و سفید است. می خواهم از تمام هوادارانی که امروز در ورزشگاه حضور یافتند و تیم ما را حمایت کردند تشکر کنم و خوشحالم که توانستیم احساس مثبتی به آن ها بدهیم و اینکه آن ها با خوشحالی به خانه می روند. دیدن اینکه باشگاه ما تا این اندازه در اینجا محبوب است فوق العاده است.


درمورد پذیرایی از جنکینسون...
او پیوند بسیار محکمی با این کشور دارد و شما انتظار این را دارید به ویژه زمانی که افراد اصالت فنلاندی داشته باشند و عاشق آرسنال باشند - شما انتظار پذیرایی خوبی از جنکینسون را دارید.


در مورد اینکه آیا به فنلاند بازخواهید گشت...
من خیلی دوست دارم.از آمدن به اینجا وبازی در چنین جوی در زمینی فوق العاده با حمایتی عالی،لذت میبریم.بازی بسیار خوبی بود.حریفمان نیز بسیار خوب بود.قول میدهم به اینجا برگردیم.


در مورد اینکه آیا از مهاجمانتان راضی هستید...
من فکر میکنم چیزی که مهم است قدرت ترکیب است.امروز یک بازی بود.ما میخواهیم 55 بازی انجام دهیم و ممکن است کمی از نظر تعداد برای بازی در کل فصل کم باشیم.


در مورد پیش فصل به طور کلی...
من خوشبین هستم.این دلیلی است که این کار را انجام میدهم.بطور کلی فکرمیکنم فصل را به خوبی تمام کردیم.در ده بازی آخر هشت برد و دو تساوی داشتیم و برای اولین بار در چند سال گذشته ترکیبمان را حفظ کردیم.ما هیچ بازیکنی را که بطور مرتب بازی میکرد از دست ندادیم،بنابراین این موضوع دید من را برای فصل جدید بسیار مثبت میکند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۵/۲۰
به قلم Miladarsenal
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۸۴۵ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰