loading
در حال بررسی درخواست شما
می توانید پتانسیل این تیم را حس کنید
می توانید پتانسیل این تیم را حس کنید

می توانید پتانسیل این تیم را حس کنید

درباره ی عملکرد تیم...

نشان دادیم از نظر روحی قدرتمند هستیم و در درگیری ها مسلط بودیم. در مجموع ما آماده، با تمرکز بالا و در دفاع بسیار مستحکم بودیم. در خط حمله هنوز باید کار کنیم زیرا در یک سوم زمین حریف دقت حرکات و پاسکاریمان کم می شود. ما باید در یک سوم حریف چشم بسته یکدیگر را پیدا کنیم و هنوز در این زمینه کم داریم. اما من هنوز فکر می کنم باید بازی را 1-0 می بردیم.

همچنین باید به استوک هم اعتبار بدهید. آنها بسیار خوب دفاع کردند و در عقب زمین بسیار با تجربه هستند. آنها در دفاع فوق العاده قوی هستند و مادامی که ما گل اول را نزنیم به یک امتیاز قانعند می توانید این را ببینید. آیا یک امتیاز بدست آوردیم یا دو امتیاز از دست دادیم؟ می توانم بگویم دو امتیاز در این بازی از دست دادیم اما این یک امتیاز خوبی بود زیرا برای همه دشوار است که در استوک امتیاز بگیرند.

درباره ی گمشده ی جلوی زمین...

این درباره ی درک متقابل است زیرا ما ژیرو کازورلا و پودولسکی را داریم... یک ماه قبل آنها همدیگر را نمی شناختند. این درک بالاخره به وجود می آید. هنوز باید در تمرینات کار کنیم اما می توان پتانسیل این تیم را حس کرد و البته به همان خوبی می توانید ببینید که چیزی را گم کرده ایم و در بعضی مواقع به حد کافی خودجوش نیستیم. نسبت به تیمم دیدگاه کاملا مثبتی دارم مردم خواهند گفت خب شما در دو مسابقه گل نزده اید و من نمی توانم آن را انکار کنم. ما در برابر دو تیمی بازی کردیم که خیلی خوب و به عنوان یک واحد دفاع می کنند ساندرلند و استوک. در کل باور دارم می توانیم در این رقابت همه را غافلگیر کنیم.

درباره ی اشاره به ون پرسی...

البته[که اتفاق افتاد]. ببینید، اگر قصد دارید مرا متقاعد کنید که بازیکنی استثنایی را از دست داده ایم دارید وقتتان را تلف می کنید. من اولین نفری بودم که این را گفتم. ما باید راهی پیدا کنیم که با تقسیم شدن گل ها بین همه ی بازیکنان مثل زمانی که ون پرسی اینجا بود از این مشکل عبور کنیم. فکر می کنم می توانیم این کار را بکینم ژیرو 20 گل زده بود و 20 گل هم پودولسکی و من متقاعد شده ام که رمزی دیابی ژروینیو و ولکات هم می توانند برایمان گلزنی کنند. باید این وظیفه را بین بازیکنان قسمت کنیم.

درباره ی انتقادات به مهاجمین...

من چندان به چیزهایی که افراد[در تلویزیون] می گویند گوش نمی کنم. سعی می کنم گوش کنم و ببینم بزرگ نمایی می شود یا نه؟ من 30 سال هر روز در زمین فوتبال کار کرده ام و حالا دیگر می دانم برای پیشرفت یک بازیکن چه کاری لازم است و اینکه هر صبح و شب چه باید کرد تا بازکنان ساخته شوند. هر کسی نمی تواند اینها را بگوید.

درباره ی ایجاد درک متقابل...


می تواند بسیار سریع اتفاق بیفتد. هر چه بیشتر پیرامون مشکل صحبت کنید در بازی ما آن مشکل بزرگتر خواهد شد. ژیرو نباید چنین حس کند که باید با تعداد گلهایی که میزند جای ون پرسی را بگیرد. ما می خواهیم به عنوان یک تیم بازی کنیم و اگر موفق شویم آنگاه گلزنی خواهیم کرد. فقط می خواهم بگویم همان سوال هایی که بعد از رفتن آنری به وجود آمد بعد از رفتن ون پرسی هم عینا تکرار می شوند. و حتی در سال گذشته من مجبور شدم به این سوال پاسخ دهم که چرا از ون پرسی به عنوان مهاجم مرکزی استفاده می کنم شما باید این را از زاویه ی خاصی ببینید و آنچه که نسبت به آن مثبت هستم این است که احساس کنید اینجا پتانسیل آن وجود دارد.

درباره ی ترس از شروعی آرام...

ما در برابر ساندرلند 0-0 کردیم و امروز به اینجا امدیم و یک امتیاز گرفتیم. برخی تیمهای بزرگ اینجا امتیاز از دست می دهند. برای هیچ تیمی راحت نیست که به اینجا بیاید و برنده شود.

درباره ی تلاش برای برد در دقایق آخر...

احساس می کنم با دو تیمی بازی کردیم که در دفاع خیلی متمرکز هستند. وقتی بازی های دیگر را می بینید متوجه میشوید که آن بازی ها باز هستند. ا دو تیمی بازی کردیم که در واقعا در دفاع کردن دفاع کردن و دفاع کردن متمرکز هستند و این را خیلی خوب انجام می دهند. تیمهای دیگر را دیده ام که جلو می آیند و بازی می کنند و بازی را باز می کنند. بعد از آن گلزنی راحت خواهد بود اما بازی امروز یک جنگ 90 دقیقه ای بود. چیزی که مهم است اینست که شما در مورد تیم خود چیزهایی یاد میگیرید و میبینید که آنها توانایی ایستادگی دارند. می توانید بینید که ما شبیه مردانی رفتار کردیم که برای جنگ آماده شده اند. و در این لحظه این مهم ترین چیز است.

درباره ی بازی به نسبت راحت برابر استوک...

بله از نظر دفاعی قطعا کار دشواری نداشتیم. در نیمه دوم زمانی که ما توپ را در وسط زمین از دست دادیم آنها یک موقعیت خوب داشتند. اما صرف نظر از آن ما در هوا برابر آنها خیلی خوب کار کردیم. آنها شش بازیکن با قد و قواره ی بسکتبالیستها را دارند! کار روی ضربات ایستگاهی سخت بود زیرا ما کرنر های زیادی داشتیم اما وقتی شما به چهار مدافع آنها نگاه می کنید و هافبکشان کامرون که دو متر قد دارد و این بسیار دشوار است که در برابر آنها از ضربات ایستگاهی استفاده کنیم.

درباره ی شایعات پیرامون آرسنال و تیوته...

تیوته بازیکن خوبی است اما آمدن به آرسنال در مسیر او نیست.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۶/۵
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۹۱ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰