loading
در حال بررسی درخواست شما
نگرشمان فوق العاده بود
نگرشمان فوق العاده بود

نگرشمان فوق العاده بود

در مورد پیروزی...

نگرش تیم و بازیکنانمان فوق العاده بود. حتی وقتی کمی خسته شدیم، ادامه دادیم و نگذاشتیم امتیازات از دست بروند. قبل از بازی می دانستیم باید انتظار چه چیزی را داشته باشیم و تا انتهای بازی با همه وجود تلاش کردیم. کاری که در 3 روز اخیر انجام دادیم برای هر تیمی سخت است. پیروزی در لیگ قهرمانان، خارج از خانه و سپس یک برد خارج از خانه دیگر در لیگ برتر فقط به فاصله ی سه روز بسیار دشوار است. می خواهم از این بابت به بازیکنانم تبریک بگویم.

در مورد اهمیت سه امتیاز...

این موضوع در پایان فصل معلوم خواهد شد. قطعا به این برد نیاز داشتیم. با موقعیتی که اکنون در آن قرار داریم فرصتی برای امتیاز از دست دادن وجود ندارد. همچنین ما نشان دادیم برای جنگیدن آماده ایم و تا پایان فصل هم این را ادامه خواهیم داد.

در مورد خوشحالی بازیکنان پس از گل دوم...

بارها آمده ام و گفته ام که من نگرش این تیم را بسیار تحسین می کنم. معتقدم پیروزی بزرگ ما در چهارشنبه شب کمی باور تیم را تغییر داد. در طول فصل برای بدست آوردن این موقعیت بارها تلاش کردیم و امروز هم می توانستید ببینید که نمی توانید نگرش این تیم را زیر سوال ببرید. استحکامی که آنها به نمایش گذاشتند، ویژگی ای است که تا پایان فصل به ان نیاز داریم.

در مورد اینکه بعد از برد اورتون، تحت فشار بودید...

از حالا تا انتهای فصل همین گونه خواهد بود. ما یک مزیت داشتیم و آن هم این بود که می دانستیم چه لازم داریم، قبلا هم در چنین موقعیتی بوده ایم. ما روحیه و نگرش درستی داریم.

در مورد اینکه پس از دوبار به تیرک خوردن توپ های چمبرلین این احساس وجود داشت که امروز روز آرسنال نیست...

فقط به تلاشمان ادامه دادیم. نمی توان همه فرصت ها را به گل بدل کرد، به علاوه آنها هم خیلی خوب دفاع کردند. ما هم خوب دفاع کردیم. این مسابقه ای بود که استحکام دفاعی در آن تعیین کننده بود. فقط لازم بود از منطقه ای آن دفاع را بشکافیم. اینکه چه کسی اول گل بزند به تیم بستگی داشت.

در مورد اینکه گل اول در یک موقعیت بعید به ثمر رسید...

فکر می کنم اگر به فرصت هایی که سوانزی امروز خلق کرد نگاه کنید، می بینید که بسیار کم بود. در دفاع بسیار مستحکم بودید و با این حساب شما می توانید از هر اشتباه حریف برای پیروز شدن استفاده کنید.

در مورد بردن بازی ها با خوب دفاع کردن...

ما امروز از جلوی زمین دفاع کردیم و در تمام نیمه دوم سعی کردیم آنها را در زمین خودشان نگه داریم. تا 20 دقیقه پایانی موقعیت 100% خلق نکردیم. پس از آن وقتی 1-0 پیش می افتید، آنها رو به جلو می آیند و کار شما ساده تر می شود.

در مورد اعتراض میچو به خوشحالی فابیانسکی بعد از بازی...

شما حق دارید خوشحالی کنید بدون اینکه حرکاتتان تحریک کننده باشد. من فابیانسکی را به خوبی میشناسم. می دانم وقتی در حال خوشحالی کردن بود احتملا حتی میچو را ندیده باشد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۲/۲۷
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۲۲۱ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰