loading
در حال بررسی درخواست شما
واکنش ونگر به انتقادات پل مرسون
واکنش ونگر به انتقادات پل مرسون

واکنش ونگر به انتقادات پل مرسون

 
پل مرسون پس از اینکه آرسنال بازی 3-0 برده برابر اندرلخت را 3-3 مساوی کرد ضمن انتقاد از تدبیر دفاعی تیم ونگر گفته بود که تاکتیک های ونگر بی مصرف هستند و بازیکنان آرسنال مثل تیم های زیر 12 سال به جای فکر کردن به موفیت تیم، به رفتن اسم شان در لیست گلزنان فکر می کنند.
 
ونگر می گوید این انتقادات بیشتر شبیه جوک هستند.
 
"من مربی مرسون بوده ام ولی علاقه ای به پل مرسون ندارم.
 
"این صحبت ها مثل جوک هستند، مثل یک نمایش خنده دار. کسانی که در مجموع صفر بازی مربی بوده اند به همه تذکر می دهند که باید چطور کار کنند. این خنده دار است. صادقانه بگویم اصلا ناراحت نشدم. 
 
"چرا باید یکی از مشخصه های بازی تیم را متوقف کنید؟ باید خوب دفاع کنید و خوب هم حمله کنید. وقتی توپ را دارید از آن استفاده می کنید و زمانی هم که توپ را از دست می دهید باید خوب دفاع کنید.
 
"چیز جالبی که وجود دارد این است که وقتی به گل های دوم و سوم نگاه می کنید، اصلا کم تعداد نبودیم. وقتی گل سوم را خوردیم، 9 بازیکن ما در نیمه خودمان بودند. این چیزی است که مرا متعجب می کند. مردم بدون هیچ دلیل قانع کننده ای انتقاد می کنند چون انتقاد کردن را دوست دارند. انتقادات بیشتر تند هستند تا اینکه واقعا گویای چیزی باشند.
 
"اگر دلایل واقعی داشته باشید، مثل بازی برابر دورتموند که اسیر ضدحملات شدیم، بله، گل های ساده ای خوردیم. ولی انتقادات پس از بازی اندرلخت واقع گرایانه بود؟ اصلا.
 
"فقط دوباره می توانم بگویم، وقتی توپ را دارید، حمله می کنید و وقتی ندارید، دفاع. ما تنها تیم انگلیسی بودیم که در این هفته لیگ قهرمانان 3 گل زدیم!
 
"قسمتی که اشکال داشت خوردن سه گل بود. گل های آنها تصادفی بود و شما هم می توانید هر چه می خواهید بگویید. گل نخست آنها بازی را برگردانند. وقتی گل نخست آنها را ببینید به این نتیجه می رسید که مردم فقط می خواهند شما را سلاخی کنند. هیچکس در مورد اینکه آن گل آفساید بود حرف نمی زند. هیچکس. چرا؟
 
"شما باید روزنامه هایتان را بفروشید. اگر من به شما بگویم شما فوق العاده هستید، روزنامه ای فروش نمی رود ولی اگر بگویم شما احمق هستید، روزنامه ها فورخته خواهند شد.
 
"از اینکه بازی را نبردیم ناراحت هستم ولی واقعا اگر به انتقادات اهمیت می دادم آیا 18 سال در آرسنال دوام می آوردم؟ پاسخ واضح است. چیزی که به آن اهمیت می دهم این است که از بازیکنان عادلانه انتقاد شود."
 
ونگر می گوید پس از بازی از بازیکنانش انتقاد نکرده است.
 
"من اشتباهات آنها را اصلاح می کنم و نه انتقاد مستقیم. من به آنها نمی گویم کاملا احمقی! از آنها می پرسم در آن صحنه چه کاری باید انجام می دادی؟ این تفاوت بین ما و روزنامه ها و مردم است.
 
"ببینید نمی توانید بگویید بی تفاوت هستم چون همه دوست دارند به آنها گفته شود که عالی هستند، ولی زمان به شما می گوید که مسئولیت یک مربی این است که بداند به اندازه ای که مردم می گویند فوق العاد نیست و همچنین به اندازه ای که مردم می گویند احمق هم نیست.
 
"کار من این است که مسئولیت را به بازیکنان بدهم و برای انجام آن به آنها اعتماد کنم. اگر نمی توانید این کار را انجام دهید، نمی توانید مربی باشید. شغل شما این است که بازی را نگاه کنید و در روزنامه ها بنویسید، من نمی توانم چنین کاری انجام دهم."
 
 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۸/۱۸
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : telegraph
بازدید: ۱,۱۷۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰