loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: ابراهیموویچ یک ورزشکار معمولی نیست
ونگر: ابراهیموویچ یک ورزشکار معمولی نیست

ونگر: ابراهیموویچ یک ورزشکار معمولی نیست


در پیروزی 4-2 سوئد مقابل انگلیس ابراهیموویچ با به ثمر رساند هر4 گل تیمش مرد اول میدان بود و گل چهارم او که با یک ضربه خارق العاده قیچی برگردان از فاصله 30 یاردی به ثمر رسید بار دیگر قابلیت های فیزیکی و فنی این مهاجم سوئدی را اثبات کرد و ونگر نیز مانند سایرین از دیدن آن گل لذت برده است.

" معتقدم همه شگفت زده شدیم؛ زیرا گاهی اوقات زمانی که یک بازیکن از فاصله 30 یاردی توپ را به سه کنج دروازه شوت می کند می گویید این یک گل خارق العاده بود اما به نوعی فکر می کنید خودتان نیز می توانید آن را انجام دهید حتی اگر در یک سطح ثابت و به طور پیوسته انجام ندهید.

" اما زمانی که او چنین گلی می زند فکر می کنید این برای یک ورزشکار معمولی غیرممکن است و برای انجامش باید یک ورزشکار استثنایی باشید."

" آن ها می گویند او یک استاد کونگ فو است. شما چهار شنبه شب می توانستید این را ببینید. صرف نظر ازاین واقعیت که باید آنچه می خواهید انجام دهید را تحقق ببخشید برای انجام آن نیازمند انعطاف پذیری مخصوص، مهارت و قدرت بدنی هستید.

" زمانی که جو هارت با سر توپ را دور کرد او برای گرفتن توپ مسافتی را طی کرد و در آن صحنه زیرکی و هوشش مشخص شد. من یکی از تحسین کنندگان گل هایی که روی کارهای گروهی یه ثمر می رسند هستم اما به عنوان یک موفقیت فردی فقط شما و توپ در موقعیتی از بازی هستید که آن یک چیز استثنایی است."

ابراهیموویچ در آغاز دوران حرفه ایش در رادار آرسنال قرار داشت و ونگر توضیح می دهد که چرا انتقال این بازیکن با استعداد به شمال لندن هرگز محقق نشد.

" او فقط برای بازدید از زمین تمرین به اینجا آمده بود. نمی خواست دوره آزمایشی بگذارند؛ زیرا آنموقع 16 ساله بود. او به خانه بازگشت و ما تصمیم گرفتیم دوباره بازی هایش را ببینیم.

" می خواستم او را در تمرینات ببینم اما این او را برای ساختن یک دوره حرفه ای فوق العاده متوقف نکرد. سرانجام تصمیم گرفت به آژآکس ملحق شود و این اتفاق افتاد. او تنها مورد اینچنینی نیست.

" اعتمادی به نفسی که او نشان می دهد... اگر عملکرد خوبی وجود نداشته باشد می توانید بگویید این موضوع ( اعتماد به نفسش ) توجیه پذیر نیست اما زمانی که عملکرد خوبی ارائه دهد متوجه می شوید اعتماد به نفسش توجیه پذیر است. در طول دوران حرفه ایش ثابت کرده که چرا استعدادهایش را باور دارد."

  

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۸/۲۶
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۸۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰