loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: از عقب تا جلوی زمین عالی بودیم
ونگر: از عقب تا جلوی زمین عالی بودیم

ونگر: از عقب تا جلوی زمین عالی بودیم

 
توپچی‌ها طی 20 دقیقه طوفانی 3 گل به یونایتد زدند تا این تیم برای نخستین بار در لیگ برتر در 20 دقیقه نخست 3 گل دریافت کرده باشد.
 
آرسنال در نیمه دوم تصمیم به دفاع کردن گرفت و این کار را هم بی‌نقص انجام داد. 
 
حالا توپچی‌ها با 2 امتیاز اختلاف نسیت به صدر به وقفه بازی‌های ملی رسیده‌اند و ونگر از پاسخ تیمش به شکست برابر المپیاکوس راضی است.
 
"پس از شکست برابر المپیاکوس به یک برد نیاز داشتیم. در مجموع فقط پیروزی می‌خواستیم تا نشان دهیم این گروه بسیار قوی و متحد است.
 
"پاسخی که در بازی برابر منچستر یونایتد دادیم قاطع و یکپارچه بود. شروع قدرتمندی داشتیم و تصمیم گرفتیم با سرعتی بالا از جلو پرس کنیم که خیلی خوب جواب گرفتیم.
 
"می‌توانیم بگوییم از پیتر چک تا تئو ولکات همه عملکردی فوق‌العاده‌ و متقاعد کننده داشتند. دوست دارم وقتی تیمی تحت فشار است آن تیم را زیر نظر بگیرم تا ببینم چقدر متحد هستند و چطور به فشار واکنش نشان می‌دهند.
 
"مهم بود که وقتی کمی تزلزل داشته‌اید، بازی را خوب شروع کنید. الکسیس دو گل زد و همه بازیکنانی که در جلوی زمین بودند خطرناک به نظر می‌رسیدند و خط هافبک هم متعادل و هوشیار بود. بازی خوبی را سپری کردیم.
 
"در طول فصل ناامیدی‌هایی وجود دارد و روشی که ما به یکی از آنها پاسخ دادیم بسیار متقاعد کننده بود. من این گروه را دوست دارم و بیشتر از آن نمایشی که داشتیم را پسندیدم."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۷/۱۵
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹,۳۳۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰