loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: امیدوارم هواداران احترام ون پرسی را حفظ کنند
ونگر: امیدوارم هواداران احترام ون پرسی را حفظ کنند

ونگر: امیدوارم هواداران احترام ون پرسی را حفظ کنند



مهاجم هلندی منچستر یونایتد که در تابستان امسال آرسنال را ترک کرد برای اولین بار در مقابل باشگاه سابق خود قرار خواهد گرفت. او در 278 دیداری که برای توپچی ها به میدان رفت موفق شد 132 گل را به ثمر برساند و آرسن ونگر از هواداران می خواهد که با او محترمانه رفتار کنند.

" من نمی دانم که با او چگونه رفتار خواهد شد اما امیدوارم که رفتاری احترام آمیز باشد چرا که او 8 سال بازیکن ما بود و برای ما بسیار خوب کار کرد.

" شما می خواهید که او مورد احترام واقع شود. ما در مقابل تبعیض مبارزه می کنیم. مبارزه با تبعیض دو هفته پیش بحث روز بود پس چرا این هفته نیز اینگونه نباشد؟ من نمی دانم که هواداران چگونه رفتار خواهند کرد اما فکر می کنم که با او همانگونه که من امیدوارم رفتار شود ، رفتار خواهد شد.

" بازی روز شنبه به ون پرسی خلاصه نمی شود. فکر می کنم نه برای ما و نه برای او چنین چیزی نباشد. چیزی که برای ما اهمیت دارد نتیجه پایانی بازی و کیفیت عملکردمان است. ما در رابطه با او حتی صحبت هم نمی کنیم."

ونگر در سال 2004 ون پرسی را از هلند به انگلستان آورد و همچون دیگر بازیکنان از او یک ستاره جهانی ساخت. ونگر از اینکه مهاجم 29 ساله خود را از دست داده است ناراحت است اما تاثیر مثبتی را که در زندگی او گذاشته است را مایه غرور خود می داند.

" شما فکر خواهید کرد که بخشی از وظیفه من تاثیر مثبت داشتن در زندگی بازیکنان است. زمانی که شما با تدبیر خود این کار را انجام می دهید ، همواره به نوعی احساس خوشنودی و رضایت می کنید. شما همیشه می خواهید تلاش کنید و تاثیری مثبت را در زندگی افرادی که در زندگی خود با آنها سر و کار دارید بگذارید. فکر می کنم که تاثیر گذاری من خیلی بد نبوده است.

" پاسخ به این پرسش که ما تا چه اندازه فقدان او را احساس می کنیم دشوار است زیرا در حال حاضر من بر روی خوب کار کردن با بازیکنانی که در اختیار دارم تمرکز کرده ام. فکر کردن به اینکه چه قدر فقدان او را احساس می کنیم کمکی به خوب عمل کردن ما نخواهد کرد.

" از اینکه او تا چه اندازه خوب کار کرده است غافلگیر نشده ام. در منچستر یونایتد بازیکنان خوبی در کنار او هستند و رابین در محوطه جریمه بسیار هوشمندانه عمل می کند. فرار هایش فوق العاده و تکنیکش واقعا شگفت انگیز است اما من سورپرایز نشده ام. در آنجا بازیکنان زیادی در موقعیت های هجومی هستند بنابراین با فرار های هوشمندانه ای که او دارد از این مزیت بهره خواهد برد. مطمئنا او موثرترین مهاجم آنهاست."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۸/۱۱
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۱۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰