loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: باکمان مقداری خالی بود
ونگر: باکمان مقداری خالی بود

ونگر: باکمان مقداری خالی بود



آرسنال مانند هفته اول در دومین هفته لیگ برتر نیز به تساوی بدون گل دست یافت تا همچنان در امر گلزنی ناموفق باشد. زوج خط حمله آرسنال یعنی اولیویه ژیرو و لوکاس پودولسکی تلاش زیادی در ورزشگاه بریتانیا انجام دادند و ونگر احساس می کند با کار بیشتر در تمرینات می توان عملکرد بهتری را ارائه داد.

ونگر می گوید: " گرفتن یک امتیاز مقابل استوک ( در این ورزشگاه ) هرگز فاجعه نیست اما در یک سوم پایانی این دیدار فاقد مقدار کمی بنزین در باک خود بودیم. زمانی که ما در بهترین فرم خود قرار نداریم این موضوع کاملا طبیعی است و باید روی آن کار کنیم.

" من مهاجمان جدیدی را در ترکیب قرار دادم چرا که ما مقابل تیم های دفاعی بازی کردیم که بسیار خوب سازمان یافته بودند؛ ساندرلند و اکنون استوک.

" اگر به سال گذشته نگاه کنید ساندرلند و استوک تیم هایی بودند که اجازه کم ترین درصد مالکیت توپ در پشت سر خط میانی خود را به حریفان دادند. ما در دو دیدار نخست خود مقابل آن ها قرار گرفتیم و من بازی های بازتر زیادی را در ادامه می بینم. به هر حال انکار نمی کنم که باید گلزنی می کردیم و این چیزی است که باید بیشتر روی آن کار کنیم.

" با تمرین روی چیزی که می خواهیم و روی کیفیت پاس های نهایی، بهتر خواهیم شد. ما اکنون ژیرو، پودولسکی و کازورلا تا در کنار هم داریم که تا 1 ماه قبل همدیگر را نمی شناختند. این قسمت، جایی است که بیشترین تعداد بازیکنان جدید را داریم.

" از طرف دیگر هنوز هم احساس می کنم دو امتیاز حساس را از دست دادیم اما به طور کلی این را نیز می دانیم که بازی مقابل استوک در پایان فصل دشوار است. آن ها می توانند همواره در اینجا پیروز بازی ها باشند اما امروز چیزی برای گفتن نداشتند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۶/۶
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۹۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰