loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: باید روی صدرنشینی تمرکز کنیم
ونگر: باید روی صدرنشینی تمرکز کنیم

ونگر: باید روی صدرنشینی تمرکز کنیم


آرسنال پس از شکست خانگی مقابل چلسی در هفته گذشته نیز متحمل شکست ناامید کننده ای مقابل نوریچ شد تا اختلاف امتیازاتش با صدر جدول لیگ برتر به 10 امتیاز افزایش یابد و ونگر تاکید می کند اگر تیمش می خواهد این فاصله را جبران کند باید بلافاصله نسبت به این نتایج واکنش نشان دهد.

" در حال حاضر با شما موافقم که 10 امتیاز [ اختلاف با صدر جدول] بسیار زیاد است اما اکنون فقط باید روی نزدیک تر شدن [ به صدر ] تمرکز کنیم.

" این موضوع برای ما فقط امتیازات نیست، این است که در ادامه دامنه اشتباهاتی که برایمان مجاز است، بسیار محدود شده است. با نتیجه ای مانند شکست مقابل نوریچ فشار زیادی را روی خود قرار داده ایم.

" این مساله در زمانی پیش آمد که قطعا نیاز داشتیم آن دیدار را برنده شویم. فارغ از این موضوع ما در وضعیت قدرتمندی هستیم و نگرانی زیادی درمورد کیفیت بازیکنانی که در حال بازگشت هستند ندارم. آنچه بسیار حائز اهمیت است این است که در میدان مسابقه بیش از این شکست نخوریم."


ونگر اذعان می کند پذیرفتن شکست در کرو راود سخت بود و می گوید اگر تیمش می خواهد در جدول صعود داشته باشد باید مانع دریافت گل های زودهنگام شود.

" ما در آن دیدار بیش از 600 پاس دادیم و من دوبار فیلم بازی را تماشا کردم و آن ها عملکرد دفاعی بسیار خوبی داشتند. برای ایجاد فرصت های گلزنی به اندازه کافی سریع و باهوش کار نکردیم.

" پس از گذشت 20 دقیقه آن ها با یک گل پیش افتادند و ما بازی را برایشان آسان کردیم. اکنون این چهارمین باری است که 1-0 عقب افتاده ایم؛ مقابل مونپلیه، چلسی، وستهام و نوریچ.

" در همچین وضعیتی یکی دو بار پیروز می شوید اما یک بار شکست خواهید خورد؛ زیرا تیمی که باید دفاع کند به این فکر می کند که ' اکنون ما در وضعیت خوبی هستیم و واقعا می توانیم روی دفاع تمرکز کنیم.' این چیزی است که آن ها انجام دادند و ما مقصر دریافت گل در چنین وضعیتی بودیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۸/۳
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۶۵۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰