loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: باید هرچه سریع تر خود را بازیابیم
ونگر: باید هرچه سریع تر خود را بازیابیم

ونگر: باید هرچه سریع تر خود را بازیابیم


یک شروع سخت در رقابت های این فصل و انجام چند بازی دشوار و سپس شکست 2-1 مقابل منچستر یونایتد، اختلاف آرسنال را با صدر جدول به 9 امتیاز افزایش داد و ونگر قبول دارد عملکرد اخیر تیمش به اندازه کافی خوب نبوده و امیدوار است تیمش بتواند هرچه سریع تر فرم خود را بازیابد.

" به نظرم امروز در کارهای دفاعی ضعیف بودیم. دلیل مشخصی برای آن وجود ندارد صرف نظر از این که ما شروع خوبی نداشتیم و یونایتد در قسمت هجومی دارای کیفیت بود.آن ها مقابل تمام تیم ها گل می زنند و بهتر از ما کار کردند، دلیلش به همین سادگی بود.

" امروز خوب نبودیم. در خانه منچستر سیتی یک تساوی 1-1 کسب کردیم و از نظر آماری ما تیم بازنده میدان نبودیم. تنها فکر می کنم امروز تمام توان خود را به کار نگرفتیم و نسبت به بازی های ابتدایی فصل در کارهای دفاعی آسیب پذیر به نظر می رسیدیم.

" این همان چیزی است که باید آن را برای اثبات توانایی هایمان به منظور رقابت برای عناوین نشان دهیم. اکنون نمی توان این ادعا را داشت؛ زیرا از آن دور هستیم اما این چیزی است که تا آخرین لحظه فصل هدف ماست.

" اکنون بازی های خارج از خانه زیادی در مقابل حریفان بسیار دشواری انجام داده ایم. در خانه سیتی، لیورپول، یونایتد و استوک بازی کرده ایم؛ بنابراین بسیاری از بازی ها دشوار خارج از خانه را انجام داده ایم و اکنون مسیری طولانی را طی کرده ایم."


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۸/۱۵
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۵۷۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰