loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: برد ما یک بیانیه سمبلیک خواهد بود
ونگر: برد ما یک بیانیه سمبلیک خواهد بود

ونگر: برد ما یک بیانیه سمبلیک خواهد بود

 
توپچی ها برای صعود به نیمه نهایی جام حذفی، یونایتد را در الدترافورد شکست دادند - اتفاقی که برای نخستین بار از سال 2006 رخ داد.
 
آرسنال در این فصل سیتی را هم در منچستر شکست داده است و ونگر معتقد است پیروزی در بازی فردا ثابت می کند که تیمش از مانع ذهنی عبور کرده است.
 
"در درجه نخست، اگر پیروز شویم از نظر ریاضی بین خودمان و منچستر یونایتد فاصله ایجاد کرده ایم و اساسا جایگاه سوم را قطعی کرده ایم. همچنین با برد، یک بیانیه سمبلیک صادر خواهیم کرد چون در جام حذفی هم در آنجا پیروز شده ایم. پیروزی دوباره از نظر روان شناسی مهم خواهد بود.
 
"برد مجدد، ما را بیشتر متقاعد خواهد کرد که استحکام داریم و حتی برای فصل آینده می توانیم قوی تر هم باشیم و همچنین نشان می دهد که پیشرفت کرده ایم. در سال های اخیر بازی در آنجا برای ما سخت بود - در همین رابطه (با برد) می خواهیم نشان دهیم که پیشرفت کرده ایم.
 
"دوست دارم به آنجا برویم و خوب بازی کنیم چون استادیوم فوق العاده ای است. ما در آنجا خاطرات خوب، فوق العاده و تلخی داریم ولی این قسمتی از فوتبال است. چیزی که می خواهیم نشان دهیم این است که تیم محکمی هستیم.
 
"از ژانویه عملکرد باثباتی داشته ایم و در خارج از خانه هم بسیار قدرتمند بوده ایم. این فرصت را داریم تا نشان دهیم که پیشرفت کرده ایم. هر امتیازی که بگیریم مثبت است. تساوی و یا پیروزی برای ما عالی خواهد بود."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۲/۲۶
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۱۲۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰