loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: حس می کنید که می توانیم گلزنی کنیم
ونگر: حس می کنید که می توانیم گلزنی کنیم

ونگر: حس می کنید که می توانیم گلزنی کنیم

 
توپچی ها شنبه با چهار گل بلرین، اوزیل، الکسیس و ژیرو لیورپول را شکست دادند.
 
آرسنال تا اینجای فصل 15 گلزن متفاوت داشته است - بیشترین تعداد بین تیم های لیگ برتری - ونگر هم از داشتن این گزینه های تهاجمی خوشحال است.
 
"حس می کنید که می توانیم گلزنی کنیم. اگر به تعداد گل هایی که تا اینجای فصل زده ایم نگاه کنید (62 گل در 31 بازی)، با هفت بازی باقی مانده، آماری بسیار خوبی است.
 
"قدرت روانی و همبستگی خوبی در تیم داریم. اتفاق ویژه ای در تیم وجود دارد. به شما نشان می دهد که بازیکنان آماده هستند تا برای یکدیگر بجنگند. می توانید این را ببینید و نمی توانید زیر سوال ببرید.
 
"این اساس خوبی است، ضمن اینکه از نظر دفاعی هم در حال بهتر شدن هستیم. فکر می کنم باید به بازیکنانی که گل نمی زنند هم اعتبار دهید، مثل کوکلن. در نیمه نخست او به شکلی متقاعد کننده حمله های زیادی را از حریف را گرفت."
 
آرسنال به رده دوم صعود کرده است و برای حفظ این جایگاه امشب چشم به بازی کریستال پالاس و سیتی دارد. ونگر می گوید توپچی ها می خواهند به قوی ترین شکل ممکن لیگ را تمام کنند.
 
"باید برای انجامش هر کاری می توانیم انجام دهیم و سپس ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد. با هفت بازی باقی مانده خیلی زود است که در مورد دوم شدن صحبت کنیم ولی در جایگاه خوبی هستیم - چهار بازی در خانه داریم و فقط سه بازی خارج از خانه.
 
"روند خوبی را طی می کنیم بنابراین می خواهم بگویم ادامه این روند به چگونگی حفظ تمرکز و خواست ما در این هفت بازی بستگی دارد.
 
"در یک رقابت قرار داریم و این یعنی اینکه باید تا جایی که می توانید در این رقابت فاصله بگیرید. اگر در پایان تیم دیگری بهتر از ما بود، باید آفرین گفت ولی باید تا آن زمان بهترین عملکرد را ارائه کنیم."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱/۱۷
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۱۱۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰