loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر درباره شکست، نظم تیم و بارسلونا می گوید
ونگر درباره شکست، نظم تیم و بارسلونا می گوید

ونگر درباره شکست، نظم تیم و بارسلونا می گوید

 

درباره نتیجه...
البته که ناامید شدم چرا که انرژی بسیار زیادی برای این بازی گذاشتیم . فکر می کنم در لحظه ای که حس کردیم می توانیم بازی را ببریم، شکست خوردیم و همچنین به روشی باختیم که برای آن استطاعت نداشتیم. نا امیدی بزرگی است که به سبکی که ما گل خوردیم به آن ها موقعیت دادیم، مخصوصا گل اول . فکر می کنم کاملا برای این گل گناهکار هستیم و هیچ عذر و بهانه ای وجود ندارد .



چگونه با بازیکنان درباره این صحبت کردید...
هنوز با بازیکنان صحبت نکردم .



سختی پذیرش این شکست...
ما دفاع منظمی داشتیم اما می دانستیم اگر بازی را 0-0 نگه داریم بازی 0 -0 می ماند . آن ها بهتر از ما هستند و همه این موضوع را می دانند، اما فکر می کنم می توانستیم بازی را امشب پیروز شویم اگر نظم خود را تا لحظه آخر حفظ می کردیم . یکبار دیگر مانند بازی با موناکو، اتفاقی دقیقا مشابه رخ داد و دقیقا به مانند آن گرفتار شدیم .



درس نگرفتن از اشتباه فصل قبل...
بارسلونا از تمام جنبه های بازی سرآمد است . به محض اینکه در موقعیت بدی باشید یک یا دو بازیکن می توانند شما را تنبیه کنند . دو یا سه موقعیت برای جلوگیری از گل اول داشتیم که انجام ندادیم چرا که واکنش درستی از جا گیری بازیکنان نداشتیم .



احساس اینکه این گل ها (گل های خارج از خانه ) مانند چاقویی در قلب شماست...
همینطور است . وقتی بازیکنان شما به مانند بازی امشب انرژی می گذارند، پذیرش آن بسیار سخت است چرا که می خواهید بازیکنان تمجید شوند . برای حرکت بی تاب شدیم و در موقعیتی که معمولا این اتفاق رخ نمی دهد توپ را از دست دادیم و این نه از بابت فشار بارسلونا بلکه به خاطر عدم دقت پاسکاری ما اتفاق افتاد .



اینکه آیا عصبی شدید...
نمی دانم.



اینکه برابر گل آرامش نداشتید...
یک شانس باور نکردنی در نیمه اول داشتیم . راهی که توپ ها را می خواستیم تمام کنیم مشکل امروز بود چرا که احساس می کنم توپ هایی را در یک سوم نهایی از دست دادیم .



آیا در بازی برگشت قوی ترین تیمتان را بازی می دهید...
بارسلونا احتمال 95 درصد صعود کرده، اما می خواهیم به آنجا برویم و بازی کنیم . ما باشگاه فوتبال آرسنال هستیم و برای هیچ شانسی به آنجا نمی رویم . چیزی که می خواهیم تمرکز کردن روی بازی بعدمان است . اینکه بازیکنان هیچ رضایتی از امشب ندارند باعث خجالت است چرا که سطح انرژی که گذاشته شد تمام و کمال بود .



اینکه آیا رختکن عصبانی داشتید...
وقتی در خانه در لیگ قهرمانان 2 - 0 شکست می خورید پس قطعا رختکن شادمانی نخواهید داشت .



آیا بارسلونا بهترین تیم اروپاست...
انکار آن سخت است چرا که آن ها قهرمان اروپا و جهان هستند . فکر می کنم آنها بهترین اروپا هستند . شکست ما آنجا بود که شانس هایی برای پیروزی داشتیم و این بزرگترین افسوس من است . برخی اوقات شما می توانید برابر تیمی شکست بخورید که در برابر آن هیچ کاری از دستتان بر نمی آید اما امشب فضایی برای شکست آن ها بود .



ناامید از عدم حفظ نتیجه 0 - 0
البته که وقتی بازی را شکست بخورید از این بابت نا امید می شوید و شناسایی مشکلات و اشتباهات همیشه آسان است . فکر می کنم در زمین بازی احساس کردیم که می توانیم بازی را پیروز شویم و احتیاط خود را در دفاع از دست دادیم و چیزی که می دانستیم اهمیت این بود که نباید به آن ها ضد حمله بدهیم که در آن بسیار خطرناک هستند .



آیا آرسنال نتوانست روی برنامه بازی کند...
هدف بازیکنان این بود که به آن ها ضد حمله ندهند .آن ها می خوستند که آن را دفاع کنند . این به خاطر این بود که پاس اول صحیح نبود، اولین جاگیری صحیح نبود و وقتی توپ را نمی خواستید از دست بدهید از دست دادید و بعد از آن ناگهان در جای خود نبودید و موقعیت به آن ها داده شد . این مسئله به خاطر اینکه بازیکنان نمی خواستند ساختار را رعایت کنند نیست، بلکه به خاطر سرعت بازی گرفتار شدند . این یک پاس غیر قابل انتظار اشتباه یا یک موقعیت غیر قابل انتظار بود .

 

 

در مورد این که جرارد پیکه با هدف قبلی کارت زرد گرفت...
نمی دانم، آنها مکار هستند. وقتی زمین میخورند فریاد می کشند. هرگز ساکت روی زمین نمیفتند. این کار هر بار داور را تحت تاثیر قرار می دهد. همه آنها این کار را انجام می دهند، هیچ کدامشان بدون فریاد زدن روی زمین نمیفتد.
 


در مورد این که بارسلونا این کار را در نیمه اول بارها انجام داد...
باید بازی را دوباره ببینم. حواسم به این مسئله نبود. به نظر می رسد داور را برای واکنش نشان دادن تحریک می کنند.
 


در مورد این که آیا نسبت به پنالتی شکایتی دارید...
صادقانه بگویم از روی نیمکت اصلا آن صحنه را ندیدم. دیدم که روی زمین افتاد اما ایا برخوردی پیش آمد یا نه؟ نمی دانم.
 


در مورد این که فلامینی آمادگی سرعت بازی را نداشت...
او گرم کرده بود.
 
 

در مورد این که آیا بازیکنان بارسلونا داور را تحت تاثیر قرار داده بودند...
من هم این طور حس کردم ولی بگذارید صادق باشیم، بازی را به خاطر داور نباختیم. باید به خودمان نگاه کنیم و خودمان را تجزیه و تحلیل کنیم. شاید داور یکی دو خطا گرفت که خطا نبودند اما در کل تاثیر عمده ای روی نتیجه بازی نداشت.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۲/۵
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۶۷۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰