loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: در حد و اندازه ی خودمان نبودیم
ونگر: در حد و اندازه ی خودمان نبودیم

ونگر: در حد و اندازه ی خودمان نبودیم

گل گرنت هولت در نیمه ی اول کافی بود تا نورویچ اولین برد فصل خود را در روزی که عملکرد آرسنال پایین تر از حد متوسط بود بدست آورد.

ونگر اذعان می کند که این نتیجه او را ناامید کرده و تصدیق می کند که آنها نتوانستند در کرو رود موقعیت های چندانی خلق کنند.

"عصبانی هستم اما باید تصدیق کنیم که امروز فرصت های زیادی به وجود نیاوردیم. در مجموع ناامید کننده بود اما در 20 دقیقه ابتدایی ما با تمرکز کامل در جریان بازی نبودیم. به راحتی گل خوردیم و سپس کار برایمان دشوار شد"

"برای پیروزی باید قبل از اتمام نیمه ی اول گل تساوی را میزدیم اما این کار را نکردیم و من پس از آن احساس کردم چیزی کم داریم، هوشیاری و قاطعیت در محوطه ی جریمه. از نظر تهاجمی به واقع در سطح خودمان ظاهر نشدیم"

"این درس خوبی بود گرچه من ترجیح می دادم با این درس مواجه نمی شدیم زیرا اگر این چنین به درس گرفتن نیاز داشته باشید در پایان فصل همین جا که هستید می مانید در حالی که افسوس فراوانی گریبانگیرتان خواهد شد"

"باید با این واقعیت رو به رو شویم که اگر در لیگ برتر کاملا آماده نباشید، شانسی نخواهید داشت"

در نه بازی اخیر بازی با نورویچ اولین دیداری بود که آرسنال در آن موفق به گلزنی نشد و ونگر از تیمش انتظار دارد دوباره به روند گلزنی خود برگردند.

"امروز به جای اشتباهات فردی مجموعه ای از یک عملکرد تهاجمی ضعیف داشتیم تا کنون گل میزدیم فقط امروز ضعیف بودیم"

"ما بازیکنانی را در دسترس نداریم که بزودی بر می گردند و باید پس از آن ببینیم چه میشود اما مطمئنا امروز به اندازه ی کافی موقعیت خلق نکردیم"

"فاصله ی 10 امتیازی با صدر جدول بسیار ناخوشایند است فرصتی بود تا هم ما و هم تانهام ببریم اما هر دو باختیم و این قطعا شکاف را عمیق تر خواهد کرد"

"نمی توانید بگویید نگران آن اختلاف نیستید اما چیزی که ناامید کننده تر بود عدم گلزنی ما بود پس از این که عقب افتادیم هفتاد دقیقه توپ در دست ما بود اما نتوانستیم یک گل بزنیم"

"باید به نورویچ اعتبار بدهیم زیرا از نظر بدنی قوی بودند، بسیار متعهد و سازمان یافته بازی کردند و نگذاشتند ما بازی خودمان را بکینم که خیلی خوب هم این کار را انجام دادند"

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۸/۱
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۶۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰