loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر در مورد ویلشر و ردنپ
ونگر در مورد ویلشر و ردنپ

ونگر در مورد ویلشر و ردنپ

 
در مورد جک ویلشر (سوال در مورد لوله قلیان در دست او)...
 
با او در مورد استعمال دخانیات صحبت کرده ام و او اهل دخانیات نیست. مطمئنا برای اتفاقی که افتاده بود متاسف است. مدیریت زندگی اش به خودش مربوط می شود. او یک روز استراحت داشت و برای دیدن سوپربول (فینال لیگ فوتبال امریکایی) رفته بود. وقتی در باشگاه است باید قوانینی را که اینجا تعیین کرده ایم رعایت کند و وقتی کارش اینجا تمام می شود مسئولیت با خودش است تا رفتاری که می خواهد را دشته باشد. فکر نمی کنم چیز بیشتری برای گفتن وجود داشته باشد. فکر می کنم این عکس پس از ساعت 12 شب گرفته شده است که مشغول تماشای سوپربول بوده است. چیز بیشتری در مورد اتفاقی که افتاده است نمی دانم و علاقه ای به دانستن ندارم.
 
در مورد نگران بودن برای اعتبار ویلشر...
 
شما همیشه نگران بازیکنان تان هستید تا ناعادلانه قضاوت نشوند. ولی فکر می کنم او را به خوبی زیر نظر دارم و باید بگویم او خیلی حرفه ای رفتار می کند. هر روز صبح او یکی از اولین بازیکنانی است که به تمرین می آید و جزء آخرین نفراتی است که تمرین را ترک می کنند. او خیلی سخت تمرین می کند، برهه های بدی را داشته است ولی همیشه آنها را پشت سر گذاشته. زیر سوال بردن اعتبار او اشتباه است جون خیلی جدی و سخت کار می کند.
 
در مورد مدیریت کردن ویلشر...
 
شما هم 23 ساله بوده اید. گاهی نیاز دارید تا کمی فشار را از روی خودتان بردارید. فکر می کنم در زمان فعلی این کار سخت تر هم شده است چون هر جا که می روید از شما عکس گرفته می شود و یک عکس فقط 1 ثانیه از زندگی شما را نشان می دهد. این 1 ثانیه نشان دهنده شخصیت شما نیست. باور دارم باید کمی از این جو فاصله بگیرید. زمانی که در برزیل بودم را یادم می آید. عکس هایی از من در کنار مردم بود که من حتی نمی دانستم آنها کنارم هستند. بنابراین باید در این مورد خیلی مراقب باشید. باور دارم او خیلی سخت کار می کند، خوب تمرین می کند، دو هفته جلوتر از برنامه است و اگر در کارتان جدی نباشید نمی توانید به این برسید. همانطور که گفتم او اولین نفری است که می آید و آخرین نفری است که می رود و برای رسیدن به آمادگی به سختی تلاش می کند. چندان نگران این موضوع نیستم.
 
در مورد استعفای هری ردنپ...
 
کاملا شوکه کننده بود ولی وقتی موضوع در مورد سلامتی باشد شما آن را درک می کنید. شما از این بابت متاسف هستید چون هری روح رقابت دارد و می دانید که می توانست با تجربه اش کوئینز پارک رنجرز را از بحران خارج کند. کاملا شوکه کننده بود.
 
در مورد اینکه جای خالی هری ردنپ در لیگ برتر احساس خواهد شد...
 
بله چون او 18 ساله قبل به لیگ آمد و در لیگ برتر کار می کرد.
 
در مورد اینکه مشکل آرسنال با بازی های ساعت 12:45 دقیقه حل شده است...
 
باور کنید، هرگز مشکل خاصی با زمان بندی بازی ها نداشته ایم. مشکلی که فصل گذشته در این بازی ها داشتیم عملکرد خودمان بود. می دانید که ممکن است در 12:45 یا 13:30 بازی کنید. امکان ندارد که در 12:45 احساس بدی داشته باشید و در 13:30 خیلی سرحال باشید. مشکل داشتن ما با 12:45 درست نیست و بیشتر شبیه جوک است.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۲۰۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰